«Бляховоди» зовсім не поспішають розмитнювати своїх литовських та польських «ластівок».
З’явилися результати опитування, скільки власників готові розмитнити свої авто на іноземній реєстрації. Відзначимо, що черепашачі темпи, з якими «бляхарі» легалізують свої автомобілі на єврономерах, дуже невтішні: м’яко кажучи, вони є недостатніми для впевненого переведення «євроблях» у категорію авто, офіційно зареєстрованих в Україні. Пише «24 канал».
За даними з офіційних джерел, за перший тиждень дії нових правил розмитнили всього-на-всього 222 легковики, які раніше були на іноземній реєстрації, а за 15 діб – тисячу. Тобто якщо врахувати, що весь парк «євроблях» в Україні становить 500 тисяч транспортних засобів, то для того, щоб завершити повну «легалізацію» всіх «поляків» і «литовців», знадобиться цілих 20 років. І це при тому, що «приганяти» автомобілі на «бляхах» з-за кордону українці після уведення нових правил не припиняють – лише за останні тижні їх імпортували в Україну близько 7000.
Маючи такі початкові дані, можна скласти прогноз того, як справа просуватиметься надалі. Імовірне пожвавлення темпів розмитнення автівок із польськими і литовськими номерними знаками, коли їхні власники змиряться з необхідністю платити. Утім, відповідно до прогнозу надходжень до бюджету, українські номери отримають лише 2% «євроблях».
Водночас результати опитувань, проведених популярним серед автомобілістів ресурсом auto.ria.com, дають іншу картину. З більш як двох тисяч респондентів 59% не мають «євроблях», а просто хочуть дізнатися результат. 23% однозначно не розмитнюватимуть авто за такими ставками. 10% налаштовані «легалізувати», але дещо пізніше. 7% вже ладні платити державі за розмитнення.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.







