17 Грудня 2018
Новини

Черепашачі темпи: легалізація «євроблях» може розтягнутися на 20 років

Черепашачі темпи: легалізація «євроблях» може розтягнутися на 20 років

«Бляховоди» зовсім не поспішають розмитнювати своїх литовських та польських «ластівок».

З’явилися результати опитування, скільки власників готові розмитнити свої авто на іноземній реєстрації. Відзначимо, що черепашачі темпи, з якими «бляхарі» легалізують свої автомобілі на єврономерах, дуже невтішні: м’яко кажучи, вони є недостатніми для впевненого переведення «євроблях» у категорію авто, офіційно зареєстрованих в Україні. Пише «24 канал».

За даними з офіційних джерел, за перший тиждень дії нових правил розмитнили всього-на-всього 222 легковики, які раніше були на іноземній реєстрації, а за 15 діб – тисячу. Тобто якщо врахувати, що весь парк «євроблях» в Україні становить 500 тисяч транспортних засобів, то для того, щоб завершити повну «легалізацію» всіх «поляків» і «литовців», знадобиться цілих 20 років. І це при тому, що «приганяти» автомобілі на «бляхах» з-за кордону українці після уведення нових правил не припиняють – лише за останні тижні їх імпортували в Україну близько 7000.

Маючи такі початкові дані, можна скласти прогноз того, як справа просуватиметься надалі. Імовірне пожвавлення темпів розмитнення автівок із польськими і литовськими номерними знаками, коли їхні власники змиряться з необхідністю платити. Утім, відповідно до прогнозу надходжень до бюджету, українські номери отримають лише 2% «євроблях».

Водночас результати опитувань, проведених популярним серед автомобілістів ресурсом auto.ria.com, дають іншу картину. З більш як двох тисяч респондентів 59% не мають «євроблях», а просто хочуть дізнатися результат. 23% однозначно не розмитнюватимуть авто за такими ставками. 10% налаштовані «легалізувати», але дещо пізніше. 7% вже ладні платити державі за розмитнення.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: економіка, Україна
В тему