«Укрзалізниця» на деякий час припиняє повертати квитки через інтернет
У період новорічно-різдвяних свят, а саме з сьогоднішнього дня, 15 грудня, і до 15 січня «Укрзалізниця» не повертатиме квитків на потяг через Інтернет. Також не можна буде оформити групову заявку на квитки. Так «Укрзалізниця» планує запобігти зловживанням, уникнути у період свят штучного дефіциту та не допустити спекуляцій.
За повідомленням прес-служби «Укрзалізниці», велику частину квитків викуповується в інтернеті у перші хвилини відкриття продажі. Вже перед відправленням поїзда, більша їхня частина повертається у продаж. За словами представників компанії, за такою схемою квитки викуповують оптом, а потім перепродують їх.
«Щоб уникнути зловживань, з 15 грудня по 15 січня проїзні документи можна буде лише придбати через онлайн-систему продажу квитків. Для того, щоб їх повернути, необхідно буде звернутися до залізничної каси», – наголосили в «Укрзалізниці».
Окрім того, будуть діяти обмеження щодо оформлення групових заявок на пасажирські перевезення, які переважно здійснюють туристичні фірми. Зокрема, групові замовлення квитків можна буде оформлювати лише за наявності вільних місць у додаткових поїздах.
Нагадаємо, «Укрзалізниця» планує призначити 30 додаткових поїздів на період новорічно-різдвяних свят. Зокрема, на час зимових свят буде додатково курсувати швидкісний поїзд «Інтерсіті+» з Києва до Харкова та у зворотному напрямку.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.