4 Жовтня 2018
Новини

Депутати проголосували за санкції проти «ригівських» телеканалів

Депутати проголосували за санкції проти «ригівських» телеканалів

Верховна Рада України прийняла постанову проти «112» і NewsOne, від яких відгонить «сепаратистським душком».

Сьогодні, 4 жовтня, 229 народних депутатів проголосували за запровадження санкцій проти телеканалів 112 та «Ньюз Ван» та низки інших ЗМІ, які, на думку авторів постанови, «популяризують тези російської пропаганди». Крім того, ці телевізійні медіа мають «незрозумілу структуру власності». Пише видання «Гордон».

Проект постанови № 9157 про звернення до РНБО України з пропозицією увести санкції проти телеканалів 112 (а заразом і пов’язаних із ним компаній «Аріадна ТВ», «Новий формат ТБ», «ТБ Вибір», «Телерадіокомпанія «112 ТБ», «Лідер ТБ», «Партнер ТБ») та NewsOne (і пов’язаного з ним каналу «Новини 24 години») подала група депутатів так званого журналістського корпусу.

У витоків постанови стоять такі нардепи, як Мустафа Найєм (журналіст, один із засновників «Громадського телебачення»), Єгор Соболєв (український журналіст, засновник «Бюро журналістських розслідувань «Свідомо»), Світлана Заліщук (українська журналістка), Тетяна Чорновол (екс-кореспондент «Лівого берега», «Української правди», «Оглядача»), Олег Медуниця, Сергій Висоцький (колишній журналіст «Комерсанта», журналу «Фокус»), Тетяна Ричкова. 

Документ пропонує уведення таких санкцій, як блокування активів, запобігання виведенню капіталів із України, зупинка виконання фінансових зобов’язань, анулювання ліцензій і дозволів, заборона на користування радіочастотами тощо.

Рекомендації ВР стосовно опальних засобів масової інформації передадуть на розгляд Раді національної безпеки і оборони, яка і повинна буде запровадити вказані заходи впливу щодо «сепаратистських» каналів.

Відзначимо, що функціонування телеканалу 112 ще донедавна пов’язували із оточенням оголошеного в розшук Віталія Захарченка, екс-глави МВС часів правління Януковича. Хоча нині кінцевим бенефіціарним власником зазначений якийсь німець – громадянин ФРН Едуард Катц. 

Що стосується каналу NewsOne, то його власником є колишній регіонал і екс-член Опоблоку Євген Мураєв.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Журналістку кишенькового каналу екс-регіонала під ГПУ закидали яйцями

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Україна, Політика, рнбо, вру
В тему