Лучани продовжують скаржитися на роботу комунального підприємства «Луцькводоканал».
Про це стало відомо під час оперативної наради у Луцькій міській раді.
За словами директора департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариси Карп'як, 182 дзвінки, котрі надійшли в групу оперативного реагування «15-80», стосувалися роботи КП «Луцькводоканал».


Вона пояснила, що чимало звернень стосувалися того, що люди не можуть вчасно подати показники лічильників. Тож, у ЦНАПі пішли на поступки і встановили в приміщенні установи спеціальну скриньку для подачі показників. Щодня працівники «Луцькводоканалу» забирають їх.
Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.
У ЖК «Струмочок» біля Луцька залишився на продаж лише один таунхаус. Чим він особливий?
Сьогодні, 08:26
На Волині завтра можливі снігові замети та ожеледиця
24 Січня 2021
ДТП на Волині: велосипедист потрапив під колеса авто
23 Січня 2021
Сьогодні в Україні — державний траур
23 Січня 2021