Лучани продовжують скаржитися на роботу комунального підприємства «Луцькводоканал».
Про це стало відомо під час оперативної наради у Луцькій міській раді.
За словами директора департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариси Карп'як, 182 дзвінки, котрі надійшли в групу оперативного реагування «15-80», стосувалися роботи КП «Луцькводоканал».
Вона пояснила, що чимало звернень стосувалися того, що люди не можуть вчасно подати показники лічильників. Тож, у ЦНАПі пішли на поступки і встановили в приміщенні установи спеціальну скриньку для подачі показників. Щодня працівники «Луцькводоканалу» забирають їх.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.
На війні загинули два брати з Луцького району
5 Грудня 2025
На «Устилузв» подружжя намагалось вивезти готівкову валюту, обсяг якої перевищував дозволений ліміт на майже 2,2 млн
5 Грудня 2025
У Львові волинянину провели надскладну операцію на серці
5 Грудня 2025
Зеленський провів зустрічі з кандидатами на місце Єрмака
5 Грудня 2025
На Волині заклали найбільший вишневий сад в області: перший врожай чекають через 3 роки
5 Грудня 2025
Лучан закликали оновити проїзні CityCard
4 Грудня 2025
Реклама





