Лучани продовжують скаржитися на роботу комунального підприємства «Луцькводоканал».
Про це стало відомо під час оперативної наради у Луцькій міській раді.
За словами директора департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариси Карп'як, 182 дзвінки, котрі надійшли в групу оперативного реагування «15-80», стосувалися роботи КП «Луцькводоканал».
Вона пояснила, що чимало звернень стосувалися того, що люди не можуть вчасно подати показники лічильників. Тож, у ЦНАПі пішли на поступки і встановили в приміщенні установи спеціальну скриньку для подачі показників. Щодня працівники «Луцькводоканалу» забирають їх.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.
У міського голови Луцька провели обшук: як він це прокоментував
Сьогодні, 12:26
Хабар у 30 тисяч доларів: затримали депутата Волинської облради
Сьогодні, 11:53
росіяни передали Україні ще 1003 тіла захиків
Сьогодні, 11:36
До деяких систем ППО в Україні немає ракет - Зеленський
Сьогодні, 10:36
На Волині підприємець хотів підкупити прикордонників, щоб нелегально перетнути кордон
Сьогодні, 08:23
Підтвердили загибель воїна з Волині Василя Шміла
18 Грудня 2025
Лучанин під час конфлікту 11 разів ножем ударив знайомого
18 Грудня 2025
На Донеччині загинув лучанин Юрій Смикало
18 Грудня 2025
На луганщині загинув лучанин Михайло Трофимук
18 Грудня 2025
Реклама





