2 Липня 2018
Новини

Електронний вступ до ВНЗ: якщо система дала збій і вас заблокувало

Електронний вступ до ВНЗ: якщо система дала збій і вас заблокувало

2 липня 2018 стартує вступна кампанія, і починається вона з реєстрації електронних кабінетів абітурієнтів.

Пише vesti-ukr.com.

Реєструйтеся тільки на дозволені в Україні електронні адреси

Реєстрація починається з вказівки адреси електронної пошти. Але слід вказувати тільки діючу  адресу, до якої  є постійний доступ. І навіть якщо ви користувалися раніше електронними скриньками на заборонених в Україні ресурсах, припустимо через VPN, наприклад, mail.ru, mail.ua, yandex.ru, yandex.ua і bk.ru і т. Д., система така адреса не пропустить . Тому створіть заздалегідь новий ящик - ukr.net, gmail, i.ua і т.д., запам'ятайте його логін і пароль і скористайтеся ним при реєстрації електронного кабінету.

Завантажуйте невеликі скани в форматі JPG (JPEG, PNG)

Після того як система активує вашу реєстрацію, вам буде запропоновано завантажити свою фотографію. Врахуйте, що до неї є вимоги. Вона повинна бути кольоровою, розміром 3х4 і «важити» не більше 1 Мб. Формат, в якому вона повинна бути збережена, - тільки JPG (JPEG, PNG). Ті ж самі правила щодо розміру та форматі стосуються скана доповнення до атестату.

При перевищенні розміру файлу або збереженні його в іншому дозволі в завантаженні документа система відмовить.

Звірте атестат і сертифікат ЗНО

Дані в атестаті і сертифікаті ЗНО повинні бути повністю ідентичними. Не допускається відміна навіть в апострофі або точці. Саме тому, перед тим як завантажувати скани доповнення до атестату та сертифікати, ретельно перевірте кожну букву. Якщо помічені неточності, негайно звертайтеся до регіонального центру оцінювання якості освіти з письмовою заявою про внесення змін. В іншому випадку зареєструвати електронний кабінет не вийде.

Якщо стався збій або сайт подвіс - негайно телефонуйте в «Інфоресурс»

На прикладі минулих років можна говорити, що під час завантаження сканів або при виборі пріоритетності вузу сайт може підвиснути і інформація збережеться невірно. Тому навіть якщо у вашому разі не стався збій, після закінчення реєстрації все одно вийдіть з кабінету і зайдіть в нього заново. При повторному вході перевірте всю зазначену раніше інформацію буквально по буквах. Якщо знайшли помилку, неточність або зайві символи, негайно телефонуйте на гарячу лінію сайту «Інфоресурс» (044) 239-86-18 з 09:00 до 18:00. Крім того, з 26 червня по 17 серпня в МОН працює гаряча лінія з питань вступної кампанії. Звертатися з уточненнями можна з 9:00 до 18:00, з понеділка по п'ятницю, за телефонами (044) 287-89-29, (068) 951-25-13, (050) 550-54-11 або безкоштовно зателефонувавши на номер 0 (800) 504-425. У разі якщо телефони зайняті або не відповідають, або виникли питання у вихідні дні, відправляйте письмове звернення на електронну адресу vstup2018@mon.gov.ua.

Після уточнення вашої проблеми співробітники техпідтримки скасують, який був збережений вами дію.

Не робіть кілька спроб увійти в заблокований кабінет

Спираючись на досвід вступної кампанії минулого року, через збій в системі деякі електронні кабінети виявилися заблокованими, і ввести пароль, вказаний при реєстрації, не виходило. У разі якщо в цьому році відбудеться подібна ситуація, слід знати: після того як система не пустила абітурієнта в особистий кабінет, треба почекати як мінімум три години, не вводячи для входу ніякі дані. Через цей час слід натиснути кнопку «Забули пароль». Система повинна перенаправити вас на електронну пошту, куди буде надіслано листа з рекомендаціями по відновленню пароля. Якщо через три години система як і раніше не дає паролю відновитися і при спробі увійти вам приходить відповідь «Користувач не знайдений», телефонуйте на гарячу лінію МОН або пишіть на ez@inforesurs.gov.ua.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Україна, абітурієнти, внз, навчання
В тему