2 Липня 2018
Новини

«Великої проблеми немає», - директор «Луцькводоканалу» про подачу показників

«Великої проблеми немає», - директор «Луцькводоканалу» про подачу показників

Декілька місяців поспіль чимало лучан змушені переплачувати за водопостачання, адже через постійну «зайнятість» телефонних ліній та операторів кол-центру, не можуть вчасно подати показники лічильника у ДКП «Луцькводоканал».

Значно загострилася проблема минулого місяця, коли мешканці Луцька декілька днів поспіль не змогли додзвонитися до операторів підприємства.

Відтак, велика кількість городян, у кого встановлені лічильники, змушені були платити за загальним тарифом.

Тоді директор ДКП «Луцькводоканал» визнав проблему та говорив про те, що задля її усунення на підприємстві встановлять додаткові телефони. Нинішній місяць показав, що ситуація із подачею показників мало змінилася. Люди і далі не можуть оперативно назвати оператору цифри, які «набігли» на їх лічильниках.

Особливо важко в такому випадку – пенсіонерам. Якщо молодше покоління ще має змогу подати показники, скориставшись новітніми технологіями – Інтернетом та вайбером, то літня частина мешканців Луцька все ж звикла до більш надійного, на їх думку, методу – телефонного дзвінка.

Лучанка Марія Синік нарікає, що пенсія у неї не така вже велика, а ціни на комунальні  послуги все ростуть і ростуть.

«Я й так стараюся економити. Мені кожна копійка дорога. Для мене вже кілька місяців підряд стало проблемою здати показники лічильника. У водоканалі просто не беруть трубки. У них весь час «зайнято». Коли не подзвониш. Платити доводиться за загальним тарифом. Це здирництво. Обіцяють перерахувати, але коли то буде – не знаю. Чула, що в ЦНАПІ можна буде подати показники,  але по цьому ще не цікавилася», – зазначає пані Марія.

Мешканець Луцька Віктор  Бик зауважує, що теж не має змоги вчасно подати показники лічильника на воду, адже телефонні лінії «зайняті».

«Я маю проблему тільки з водоканалом. Всі решта показників здаю без проблем. Наприклад, в «Волиньгаз» маю номер мобільного. Зажди пишу показники в смс. «Світло» перевіряє жіночка, яка приходить до мене додому. Або я їй на мобільний дзвоню – обмінялися контактами, а з «Луцьковдоканалом» – все дуже складно. Минулого місяця була біда. Цього місяця мали виправити – ніяких змін. Додзвонитися не реально. Платити за загальним тарифом теж не хочеться», – каже чоловік.

Пенсіонерка Ганна Комар розповіла, що минулого місяця все ж їй вдалося додзвонитися. Хоча це виявилося затратно по часу.

«Я була 20-та на лінії. Про це автомат мені відразу повідомив. Потому грала приємна музика. І щораз автомат мені нагадував «Дякуємо за витримку. Наразі всі оператори заняті» чи щось подібне. Коли ж я дійшла до одинички, мене знову повернули на 20-те місце. І так повторювалося кілька разів. Показники я все ж подала. Але це зайняло багато часу», – зауважує жінка.

Лілія Бількевич скаржиться, що живе сама. Вона звикла телефоном повідомляти показники лічильника, а новітні методи, такі як Інтернет, для неї неосяжні.

«Я не вмію користуватися ні Інтернетом, ні тим Вайбером. Я навіть смс писати не вмію. «Мобілку» маю, але тільки знаю як з неї дзвонити. З кнопки знаю: як номер набрати, як подзвонити і як виключити. Для мене це дуже велика проблема, що я не можу додзвонитися у водоканал. Вже третій місяць мушу переплачувати. Я не знаю скільки і як мені нараховують. Плачу, бо мушу платити. Як не платити, то відключать ще воду. Бачу, що більше нараховують, ніж раніше платила. Чи то дорого стало, чи то так нарахували – не знаю», – говорить пані Лілія.

Кирило Вознесенський каже, що подати показники лічильника йому допомагають діти. «Вони в тих «інтернетах» сидять, то їм простіше. Я в тому не сильний. Тай й лізти мені на старості літ туди – не треба. Все життя жив без цього і далі проживу. А в кого нема дітей і внуків? Додзвонитися просто неможливо. Те начальство тільки говорить, що роблять все для людей. Може щось і роблять, але люди того не відчувають. Як хочуть вже дерти ті гроші, то хоч би умови нормальні створили», – висловлює думку пенсіонер.

За словами директора «Луцькводоканалу» Івана Корчука, дзвінки від людей приймаються постійно, тому лінії і зайняті.

«Показники приймають усі працівники. Навіть я, коли маю змогу. На вихідних було дуже мало дзвінків, але сьогодні телефони не замовкають. Почали приймати показники ми ще з 21 числа. Нам треба прийняти 30-40 тисяч дзвінків. Хто раніше подавав, то ми середнє виводимо, тому великої проблеми немає, люди не переплачують багато грошей», –  зазначив Іван Корчук.

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Україна, Волинь, луцькводоканал
В тему

Останні матеріали