12 Червня 2018
Новини

Нащо найбільше скаржаться лучани?

Нащо найбільше скаржаться лучани?

Більше двох тисяч звернень надійшло на лінію оперативного реагування «15-80» протягом місяця.

Про звернення громадян, що надійшли на адресу міської ради у період з 7 травня до 10 червня 2018 року, сьогодні, під час оперативної наради поінформувала директор департаменту ЦНАП Лариса Карп’як.

За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 2547 телефонних звернень (в середньому 73 за добу), 784 з них, інформаційно-консультативного характеру.

Найбільше дзвінків, як і минулий період, стосувались роботи КП «Луцькводоканал», а саме 332. Знову, в кінці травня та в перших числах червня надходили численні нарікання лучан на те, що неможливо дотелефонуватись та подати показники лічильника, оскільки лінія зв’язку постійно зайнята.

228 звернень стосувались житлово-комунальної сфери нашого міста. Звертались мешканці міста з проханнями ліквідувати провалля на проїжджих частинах міста; відремонтувати прибудинкову територію, східці на пляж в парку відпочинку ім. Л.Українки, накриття на кінцевій зупинці тощо.

Майже стільки ж повідомлень стосувались несвоєчасного вивозу твердих побутових відходів, пластикової тари та прибирання біля контейнерів, які передано на виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс».

158 дзвінків стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями так і аварійними.

Стосовно відсутності зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 71 звернення. Щодо зупинки ліфтів отримали 33 дзвінка.

Про безпритульних собак надійшло 16 повідомлень від лучан. Крім цього, неодноразово нарікали лучани на велику кількість агресивних собак на території центрального парку культури та відпочинку ім. Лесі Українки. Всі зверненнв передано в КП «Ласка».

Левову частку дзвінків 252 отримано щодо неприємного запаху нечистот, який поширюється в місті, про що поінформовано працівників відділу екології.

81 дзвінок стосувався роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години й у вихідні дні, великий інтервал та недотримання графіків руху, грубу поведінку водіїв, порушення ними правил дорожнього руху, відмову їхати до кінцевої зупинки на КРЗ та перевозити учнів і студентів за 2 грн в літній період, відсутність навігаторів та брудний і занедбаний стан автобусів.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Україна, Волинь, луцьк, цнап
В тему