8 Травня 2018
Новини

Лучани скаржаться, що не можуть подати показники лічильника за воду

Лучани скаржаться, що не можуть подати показники лічильника за воду

Виконувач повноважень міського голови Григорій Пустовіт поцікавився у представника «Луцькводоканалу», які є способи надання інформації та що робити лучанам, які не змогли додзвонитися на підприємство.

Кажуть, що через мало функціональний кол-центр КП «Луцькводоканал».

Про це йшлося сьогодні, 8 травня, під час оперативної наради у Луцькій міськраді.

Перший заступник директора КП «Луцькводоканал» Віктор Гуменюк перепросив за незручності, які склалися у лучан та повідомив, що  зараз на підприємстві прийняли рішення щодо зміни телекомунікаційного оператора, аби побудувати кол-центр з функцією перебування у черзі.

«24 тисячі користувачів показники передали – це рекордна цифра на підприємстві. На сьогоднішній момент провели всі розрахунки, весь облік. Для нас важливо було отримати показники на 1 число, щоб зробити їх актуалізацію. Два роки тому було створено кол-центр, але він не дуже функціональний. 30 квітня та 1 травня ми вивели 5 людей на роботу, аби вони відповідали на дзвінки лучан, однак 2 травня надійшла велика кількість дзвінків, які не могли вчасно опрацювати. Основним наріканням лучан було те, що люди не могли знати, чи вони стоять в черзі, чи їх обслуговують, оскільки саме за такою системою створювався цей кол-центр», - зазначив Віктор Гуменюк.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Україна, Волинь, луцьк, луцькводоканал
В тему