19 Квітня 2018
Новини

Дитина померла, наївшись таблеток дідуся

Дитина померла, наївшись таблеток дідуся

У Львівській області помер дворічний хлопчик від передозування таблетками для серця. Жахлива подія відбулася 16 квітня.

Про це повідомляє Gazeta.ua.

За хлопчиком дивилися дідусь із бабусею. В той день садили картоплю на полі. Дитина гралася в автомобілі, де лежали ліки дідуся. Лише декілька пігулок виявилося достатньо, щоб зупинити серце малюка.

Рідні привезли його в місцеву лікарню. По дорозі у дитини настала клінічна смерть. Сорок хвилин медики боролися за життя хлопчика. Однак реанімувати не змогли.

«Швидкість всмоктування цих таблеток – до півгодини. Дія дуже швидко розвивається. Це був антиаритмічний препарат, який заблокував серце», – пояснив завідувач педіатричного відділення Самбірської центральної лікарні Мирослав Ніженецький.

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Україна
В тему