12 Квітня 2018
Новини

«Підняття тарифу на маршрутні перевезення – це питання життя і смерті», - луцькі перевізники

«Підняття тарифу на маршрутні перевезення – це питання життя і смерті», - луцькі перевізники

Під час громадських слухань  щодо підвищення вартості проїзду в луцьких маршрутках представники перевізників бурхливо доводили необхідність встановлення ціни квитка у розмірі 5 гривень.

При цьому дехто наголошував, що зібрались, аби обговорити підняття тарифу, а не всі проблеми транспорту, яких дійсно є безліч. 

Перевізник маршруту № 4: «На сьогодні питання стоїть про те, бути чи не бути автобусним сполученням у Луцьку. Вже вмерли 4 маршрути, готові вмерти ще 5, які працюють на межі сил. Підвищення тарифу для перевізника – це питання життя і смерті: будемо ми працювати чи ні. Ми просто зупинимось, якщо не буде підвищення. Залишайте ціну такою, як є, і до зими половина маршрутів зупиниться».

«Ми – майже останні в Україні щодо підняття тарифів, – зазначив Юрій Девіцький, директор ТзОВ  «Санрайз» ЛТД. – Працюємо на кредитні кошти, щоб ремонтувати машини, оновлювати їх. Підприємство боргує близько 4 млн нашим поставникам. Ми не перші в Україні по підвищенню тарифів. Але ми першими придбали нові автобуси «Богдан». Якби ви поїхали в Рівне чи в інше місто, ви би побачили, на яких автобусах возять там людей. Нам уже давно треба було піднімати тариф. У законодавстві чітко прописано, що перегляд тарифів повинен зростати при зростанні вартості палива більш як на 10 %. Так, є багато претензій до водіїв. Але в нас є і хороші водії, які встають о 5-й ранку, виїжджають на маршрут, – це треба відчути, як важко водіям. Маршрутки нищать люди, водії теж страждають від дій окремих пасажирів».

Читайте також: Перевізники хочуть підвищення вартості квитка до 5 гривень

Також він зазначив, що Луцьк – не єдине місто в Україні, де піднімають тариф.

«Житомир, Суми, Рівне, Івано-Франківськ, Тернопіль, Біла Церква й інші міста вже давно підняли тарифи за проїзд до 5 гривень.  Ви думаєте, ми не хочемо працювати чи навмисне затримуємо рейси? Машини просто ламаються, бо в багатьох уже вийшов термін експлуатації. Я прошу у пасажирів вимагати у водія квиток. Немає штрафу для водія, який не видає квиток, але є штраф для пасажирів. Із 14 квітня ми встановили перший валідатор на маршруті, де буде фіксуватися кількість пасажиропотоку, будуть видаватися електронні квитки», – зазначив він.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Україна, Волинь
В тему