В центрі уваги

Чому варто зайнятися комплексним просуванням в інтернеті

Чому варто зайнятися комплексним просуванням в інтернеті

У наші дні великий і складний світ цифрового маркетингу сповнений мінливих технологій, зростаючих очікувань клієнтів і високої конкуренції. Споживачі живуть онлайн, а тому боротьба за їхню увагу і лояльність вийшла на новий, більш запеклий рівень. У цих умовах збільшуються вимоги до фахівців, які займаються такою роботою.

У чому користь комплексного просування бізнесу в інтернеті

Комплексна розкрутка бізнесу - це будь-які маркетингові дії, які здійснюються на цифрових платформах. Найчастіше в комплексне просування включають пошукову оптимізацію, платну рекламу в пошуку, просування в соціальних мережах.

Робота над цими напрямками має вирішальне значення для зростання бізнесу в сучасному світі, заснованому на технологіях. Споживачі щодня проводять багато годин в інтернеті, перевіряючи електронну пошту, користуючись соціальними мережами, читаючи новини та здійснюючи покупки. Тож маркетологам доводиться шукати шляхи до своїх потенційних клієнтів.

  • Крім охоплення цільової аудиторії, комплексне просування має й інші переваги:
  • економічна вигода. Малий і середній бізнес часто насилу конкурують з великими брендами. Цифровий маркетинг допомагає зрівняти правила гри. Завдяки чіткій стратегії цифрового маркетингу навіть невеликий бюджет може допомогти залучити потенційних клієнтів на сайт або в додаток;
  • вимірюваність результатів. Буває так, що кампанії приносять гідну рентабельність інвестицій, але складно пов'язати продаж з конкретною рекламою або побачити чіткі показники успіху. Використовуючи інтегровану стратегію цифрового маркетингу, ви можете відстежувати користувачів протягом усього циклу покупки, щоб краще зрозуміти, що працює, а що можна поліпшити;
  • висока залученість. Завдяки цифровому маркетингу бренди можуть взаємодіяти з клієнтами, де б вони не знаходилися на шляху до покупки. Наприклад, ви можете навчати, відповідати на запитання та обслуговувати клієнтів на одній платформі;
  • персоналізація. Цифрові технології дають змогу сегментувати клієнтів на основі їхніх інтересів та історії взаємодії. Це дає компаніям можливість вражати людей і утримувати їх.

Комплексне просування бізнесу в інтернеті допомагає компаніям орієнтуватися на свою ідеальну аудиторію, що призводить до вищою рентабельності інвестицій, ніж у разі використання традиційних методів офлайн-маркетингу.

Канали просування сайтів

Існують десятки каналів онлайн-маркетингу, які ви можете використовувати для реалізації своєї стратегії. Ми пропонуємо зосередитися на трьох основних:

  • пошукова оптимізація. Це стратегія, що допомагає сайту з'являтися в результатах пошуку, коли користувачі шукають слово або фразу в пошуковій системі Google. SEO ефективний для всіх компаній, оскільки допомагає вашому бізнесу стати помітним. Серед основних робіт, які виконують фахівці: підвищення швидкості завантаження сайту, додавання внутрішніх і зовнішніх посилань, оптимізація контенту, використання ключових слів у тегах;
  • реклама з оплатою за клік (PPC). При використанні цього методу просування ви платите тільки в тому випадку, якщо користувач дійсно натискає на ваше оголошення. Можливості платформи Google Ads дають змогу відстежувати трафік, швидко вносити зміни, охопити ЦА;
  • маркетинг у соціальних мережах. За допомогою платформ Facebook, Instagram та інших ви можете встановити зв'язок з потенційними клієнтами. Є можливість розміщення корисної інформації, обміну повідомленнями, використання платної реклами.

Пам'ятайте, що фахівці можуть легко налаштувати параметри просування в інтернеті. Якщо стратегія не така успішна, як вам хотілося б, переосмисліть свій план, змініть платформу або тактику і спробуйте щось нове.

Джерело: https://wezom.com.ua/ua/prodvizhenie

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

В тему