В центрі уваги

Нові технологічні рішення: які інновації впроваджує ритейл

Нові технологічні рішення: які інновації впроваджує ритейл

Ритейл – одна з небагатьох галузей, яка активно впроваджує інновації. Завдяки технологічним рішенням та інвестиціям торговельні точки стають ефективнішими.

Так, корпорація «АТБ» у рамках розробленої маркетингової стратегії продовжує активно вивчати споживчий попит, тенденції на ринку сучасного ритейлу й на основі такого аналізу вводити нові рішення в практику свого бізнесу. Вони покликані зробити процес покупок у мережі магазинів компанії максимально комфортним, простим і безпечним для кожного клієнта.

При цьому «АТБ Маркет» здійснює свою основну місію – безперебійно забезпечує мільйони громадян, у тому числі жителів Волині, гарантовано свіжими продуктами та якісними товарами першої необхідності.

Електронні сервіси від «АТБ»

Корпорація кожен раз підтверджує свій статус драйвера галузі ритейлу. Вона використовує різні інноваційні онлайн-сервіси:

  1. Електронна книга відгуків та пропозицій. Дозволяє підтримувати зворотний зв'язок із покупцями. Кожен клієнт мережі має право висловити свою думку, що для керівництва «АТБ» дуже важливо. Такий сервіс – хороша альтернатива традиційним паперовим книгам скарг та пропозицій. Скористатися ним можна, відсканувавши телефоном QR-код, – його неважко знайти в «Куточку споживача» будь-якого супермаркету корпорації. Її працівники швидко обробляють повідомлення.
  2. Інтелектуальний помічник «АТБОТ». Цілодобово підтримує зв'язок із клієнтами мережі в таких популярних месенджерах, як Viber і Telegram. Це так званий віртуальний «менеджер», який може зразу розв’язувати різні питання, надавати детальну та достовірну інформацію стосовно асортименту, акційних пропозицій, вакансій у компанії та ін. Крім того, він здатний записати на співбесіду потенційного працівника.
  3. «Scan & Go» – система, яка дає можливість, скориставшись телефоном, власноруч сканувати штрих-коди товарів і оплачувати покупку в мобільному додатку «Скануй Купуй». На виході треба тільки показати працівникові магазину інформацію про оплату.

Компанія «АТБ» щоразу доводить свою орієнтованість на потреби кожного покупця. Вона докладає всі зусилля для того, щоб процес покупок став максимально зручним.

Сервіс доставки товарів із «АТБ-Маркет»

Загальнонаціональний карантин через пандемію коронавірусу спонукав керівництво компанії зробити важливий крок у галузі онлайн-ритейлу. Так з’явився перший в Україні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. Цей новий для торговельної сфери сервіс дав можливість українцям купувати необхідні товари, економлячи свій бюджет.

Компанія пропонує адресну доставку, що в умовах сучасного темпу життя дуже зручно. Зробити замовлення максимально просто. Потрібно тільки додати необхідні товари в «Кошик» та вибрати зручний спосіб отримання (забрати сформований пакет можна також у найближчому магазині).

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Україна, магазин, інвестиції, супермаркет, Бізнес
В тему