Поради

Готуємо велосипед до зимової прогулянки

Готуємо велосипед до зимової прогулянки

Попри те, що більшість любителів велосипедів узимку чохлять свої двоколісні машини, чи не третина водіїв таки вирушають у подорожі навіть під час снігопадів. Виявляється, взимку не лише можна, але й корисно їздити. Особливо, коли стовпчик термометрів сягає 10-15 градусів морозу – за такої погоди відмінний комфорт поїздок.

Готуючи велосипед до екстремальних зимових прогулянок, насамперед потрібно звернути увагу на стан ходової частини. Варто пам’ятати, що на морозі механізми зношуються інтенсивніше, аніж улітку чи восени. Зокрема швидше іржавіє ланцюг, псуються підшипники, зношується каретка і рульова втулка. Тому перед і після поїздок зимовими краєвидами варто промити і змастити ланцюг, постійно перевіряти наявність мастила у втулках коліс і каретці. Заодно потрібно частіше, ніж улітку, мити велосипед. Адже зазвичай у містах на дорогах і навіть тротуарах лежить посипана сіль чи пісок. Вони потрапляють у механізми велосипеда і шкодять йому.

Окрім механізмів, узимку варто дбати про гальма та покришки велосипеда. Адже від них залежить безпека водія, особливо на слизькій і засніженій дорозі. Щоб унеможливити аварії, потрібно встановити на велосипед дискові гідравлічні гальма. Якщо не маєте грошей, аби облаштувати подібними гальмами обидва колеса, то спробуйте встановити їх бодай на одне колесо – бажано переднє. Коли ж немає можливості для цього, то встановіть максимально якісні гальмівні колодки. Пам’ятайте, що взимку на колодки та обід потрапляє сніг, який тане під час гальмування. А відтак знижує ефективність гальмівної системи. Заодно, щоб уникнути надмірного ковзання байку, варто просушувати гальма. Для цього під час поїздки періодично пригальмовуйте на 1-2 секунди. В такий спосіб із колісних ободів злітає шар снігу або криги, що поліпшує гальмування.

Неабиякої важливості взимку заслуговує питання велосипедних покришок. Водії двоколісних повинні пам’ятати, що запорукою надійності та безпеки на слизьких засніжених дрогах насамперед є шипована гума. Якщо велотраса пролягає по кризі, то варто застосовувати навіть металеві шипи. Якщо не знайдете таких покришок (їхня ціна надто висока і відчувається дефіцит подібної гуми в наших магазинах), то потрібно хоча би відмовитися від відверто неякісних і «лисих» покришок. Якщо шукаєте зимові шини в продавців, мусите пам’ятати: зимові покришки обов’язково повинні мати властивість самоочищення.

Варто нагадати, що під час зимової прогулянки є ризик потрапляння в перемикачі швидкостей велосипеда снігу та крижаної крихти. Відтак їх механізм перестає працювати. Тому після повернення із морозного двору потрібно змащувати шарніри перемикачів аерозольним мастилом, яке витіснить краплі вологи з механізмів.

До всього, щоб безпечно їздити по кризі та снігу, треба сильніше накачувати шини. Адже при переході з опалюваного приміщення на холод внутрішній тиск у колесах зменшується.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Авто, Мото-велотехніка
В тему