17 Листопада 2017
Новини

Померло немовля від передозування марихуаною

Померло немовля від передозування марихуаною

Медики з американського штату Колорадо стверджують, що зафіксували перший у світі випадок смерті грудної дитини від передозування марихуаною, – повідомляє life.ru.

Вони описали його в дослідженні, опублікованому в журналі Clinical Practice and Cases in Emergency Medicine.

У лікарню потрапила 11-місячна дитина з ураженими серцевими м'язами – міокардитом. Після смерті пацієнта лікарі, намагаючись з'ясувати причину летального результату, виявили в крові дитини психоактивний компонент марихуани у великій концентрації.

За припущенням медиків, речовина виявилася в крові немовляти через батьків, які часто вживали наркотики.

Автори доповіді відзначають, що до цього випадку вони знали, що марихуана впливає на міокард, але раніше жоден зафіксований випадок не закінчувався смертю.

На думку медиків, легалізація наркотику піддає ризику дітей, які можуть через недогляд батьків випадково вжити його з їжею.

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Світ
В тему

Останні матеріали