Як з'ясували фахівці компанії з розробки нейрокомп'ютерних інтерфейсів Mynd Play – для деяких людей це – шопінг!
Фахівці заявляють: людей, які здійснюють покупки, можна розділити на дві категорії. До першої належать «натхненні покупці», які намагаються купувати речі, що підкреслюють їхню індивідуальність. Друга група – це люди, які ходять в магазини тільки для того, щоб стежити за модою.
Вчені досліджували мозкову активність і виявили: 84% покупців з першої групи отримують під час шопінгу більше задоволення, ніж під час сексу або перемоги в змаганнях. А ось у другої групи спостерігався зворотний ефект – шопінг викликав розумову і фізичну втому, повідомляє dobryjlikar.com.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.





