Бідний житель Китаю по імені Вонг Ва Ють По одного разу купив квиток у перший клас літака авіакомпанії China Eastern Airlines, який повинен був відправитися з аеропорту в місті Шеньсі.
Примітно, що дуже бідний чоловік зробив це не просто так, він зумів вичавити з цього квитка максимум.
Вонг Ва Ють По знав про те, що всі пасажири першого класу мають право якісно і добре поїсти перед вильотом за рахунок авіакомпанії.
Таким чином чоловік щодня приїжджав в аеропорт і обідав, після чого йшов до стійки реєстрації і переносив свій політ на наступний день. Всього за рік чоловік пообідав у залі очікування пасажирів першого класу більше 300 разів.
Через рік представники компанії відчули, що відбувається щось не добре і почали з'ясовувати, чому один і той самий квиток перереєструвався так багато разів. Коли в China Eastern Airlines зрозуміли, що сталося, то компанія негайно анулювала квиток з поверненням витрачених на нього коштів.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.





