Волиняни скаржаться на роботу Поліської митниці: чому
До Поліської митниці Держмитслужби на онлайн систему скарг надійшло 33 звернення.
Про це інформують у Поліській митниці Держмитслужби, – пише volynua.
Заяви, з якими найчастіше звертались громадяни та суб’єкти ЗЕД: щодо митного оформлення, повернення та зарахування коштів, надання роз’яснень.
Начальник Поліської митниці Держмитслужби Сергій Панчук повідомив, що суб‘єкти зовнішньоекономічної діяльності та громадяни можуть звернутись на онлайн систему «Скарги щодо роботи митниць», за посиланням.
Система в автоматичному режимі приймає і реєструє повідомлення, розподіляє їх відповідно до компетенції митниць. Відповіді громадянам надаються в електронній формі.
Щодо більш детальної класифікації звернень, то з 33 звернень: 3 - прохання надати роз’яснення норм митного законодавства, 2 - стосуються адміністрування митних платежів, 1 - класифікації товарів, 4 - визначення митної вартості, 11 - мають статус інше, 11 - скарги на роботу митниці, 1 - подяка.
Всі звернення розглянули в терміни передбачені законодавством, а саме 5 робочих днів.
Громадяни та суб’єкти ЗЕД, мають можливість (за бажанням) виставляти оцінки за надані відповіді. Зокрема, з 33 відповідей на звернення, які Поліська митниця надала суб’єктам - 10 отримало найвищу оцінку 5.
Нагадуємо, що при зверненні на онлайн систему у скарзі, в обов’язковому порядку, зазначаються ім’я та прізвище скаржника (найменування підприємства, установи організації, власне ім’я та прізвище фізичної особи – підприємця), номер контактного телефону, місце проживання скаржника (місце знаходження – юридичної особи).
Анонімні скарги реєструються, однак митниці самостійно визначають доцільність їх розгляду відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
Скарга, в якій не викладено питання по суті, не розглядається.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.