«Історії окремих людей вражають складними життєвими ситуаціями», - Григорій Недопад
У Луцькій міській раді відновлюють практику виїзних громадських прийомів за участю керівників виконавчих структур міської ради та депутатів прилеглих округів.
21 січня провели прийом громадян у ЖКГ №11, вирішували звернення людей в індивідуальному порядку, - пише в Facebook перший заступник міського голови Григорій Недопад.
Він розповів, що чимало звернень стосувалося отримання пільгових електронних квитків мешканцями сусідніх ОТГ, сіл та селищ.
"Відвідувачі спрямовані до голів ОТГ за місцем прописки, адже саме таким чином, сформувавши списки пільговиків сусідніх населених пунктів, голови ОТГ подаватимуть звернення Луцьку та підприємству Сітікард щодо видачі е-квитків. Сьогодні кожна громада має свої окремі бюджети і несе безпосередню відповідальність у питанні забезпечення пільговими квитками своїх мешканців", - пояснив Недопад.
"Історії окремих людей, що звертаються за допомогою, вражають тими складними життєвими ситуаціями, в яких вони опинилися. Чимало одиноких людей, яким ледь вистачає пенсії на оплату за комуналку, що вже казати про задоволення інших потреб. На жаль, на місцях таку проблему вирішити неможливо, адже це питання належить до компетенції держави. Однак в індивідуальних ситуаціях спрямовуємо людей на перерахунок вартості комунальних послуг, на призначення відповідних субсидій та отримання грошової допомоги. Чимало звернень стосуються і з’ясування стосунків між сусідами, однак у переважній більшості такі справи потрібно вирішувати у судовому порядку", - додав посадовець.
"Звернулися до нас і лучани, мешканці будинків по вул. Конякіна, щодо незгоди з будівництвом на приватній земельній ділянці, котра прилягає до фундаментів їхніх будинків. Як відомо, необхідних дозволів на будівництво власник ділянки не має і навіть не звертався щодо їх отримання. Нещодавно члени постійної комісії Луцької міської ради з питань генерального планування, будівництва, архітектури та благоустрою, житлово-комунального господарства, екології, транспорту та енергозбереження ініціювали звернення до держгеокадастру для ознайомлення з відповідною технічною документацією по проблемній ділянці.
Департаменту муніципальної варти доручено вирішити питання зі встановленим на даній території парканом. Інтереси мешканців будуть дотримані у відповідності до встановлених законодавчих норм", - написав Григорій Недопад.
"В цілому виїзні прийоми громадян виправдовують себе, адже лучани отримують можливість прямого спілкування з представниками влади і керівниками комунальних служб, а також зі своїми обранцями. Дякую всім учасникам і організаторам зустрічі за звернення, відкритий і конструктивний діалог і можливість ефективної співпраці у вирішенні індивідуальних звернень людей. Подібні виїзні прийоми періодично будемо проводити на базі інших комунальних установ. Всім охочим потрапити на прийом необхідно звернутися у ЦНАП".
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.