Мінімальна зарплата в Україні з 1 січня 2020 року складає 4 723 гривні.
Така цифра закладена в законі "Про державний бюджет на 2020 рік", який набрав чинності з 1 січня.
У держбюджеті встановлено такі розміри мінімальної заробітної плати: з 1 січня 2020 року - 4 723 гривні, а посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки: з 1 січня 2020 року - 2 102 гривні.
З урахуванням цих показників мінімальна зарплата в 2020 році зросте на 13%, або на 550 грн.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.
НБУ вилучає з обігу старі банкноти 50 та 200 гривень
Сьогодні, 08:56
Майже половина українців економить навіть на їжі
9 Листопада 2026
До України, ймовірно, повернувся депутат Куницький, який виїхав до США ще у 2024 році
9 Листопада 2026
В Україні створять Космічні сили у складі ЗСУ
9 Листопада 2026
Луцька громада за 12 мільйонів отримала 10 пристроїв оповіщення про повітряну тривогу
6 Листопада 2026
Зеленський заявив, що Україна може провести вибори взимку
6 Листопада 2026
Уряд змінив правила роботи приватної ППО
5 Листопада 2026
Реклама





