Розповіли про звернення лучан, що надійшли у групу оперативного реагування «15-80», на інтерактивну платформу «Відкрите місто» за період з 21 жовтня по 10 листопада.
Найбільша кількість дзвінків, а саме 594, надійшла щодо роботи ДКП «Луцьктепло» та пов’язана з початком в місті опалювального сезону з 30 жовтня, повідомили у відділі інформаційної роботи міської ради.
За цей період працівниками підприємства ліквідовано витоки на мережі на вул. Загородній, 4-8; просп. Перемоги, 20-22; Волі, 43-45; Відродження, 2-6; 41-45, які спричинили несвоєчасне включення теплопостачання в помешканнях лучан.


Також протягом останніх днів, внаслідок потепління, надходили численні прохання зменшити параметри теплопостачання.
482 звернення стосувалось житлово-комунальної сфери нашого міста, основна частина яких була викликана запуском теплопостачання в житлових будинках та розповітренням системи по стояках.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.