Клієнти панікують: у «Приватбанку» оприлюднили заяву через масштабний збій
Українці, чиї зарплатні і пенсійні картки від «Привату», панікують.
«ПриватБанк» працює над усуненням масштабного збою, який паралізував роботу банку. Українці дуже стривожені. Коли будуть усунені проблеми, поки інформації немає, передає «Діалог.UA».
Увечері в п’ятницю, 13 вересня, по всій Україні стався масштабний збій у системі «ПриватБанку». В результаті загадкової НП вийшли з ладу банкомати і термінали, «ліг» інтернет-сервіс «Приват24». У магазинах утворилися величезні черги – оплата картками «Привату» спрацьовувала через раз.
Спочатку «ПриватБанк» пообіцяв відновити систему за лічені години. Однак зробити цього не вдалося. Вранці 14 вересня проблеми залишились. Українці про це масово повідомляють у соцмережах. Вони сильно занепокоєні.
Сам «ПриватБанк», очевидячки, не дуже панікує. На офіційній сторінці в Twitter прес-служба банку написала: «Недобре якось вийшло. Вибачте за збій. От-от усе буде». Акаунт навіть кепкував зі стурбованих клієнтів у коментарях.
Вранці 14 вересня «ПриватБанк» виступив з новою заявою, в якій закликав своїх клієнтів «не панікувати і не створювати ажіотаж». «Це лишень технічні збої в системі... Робимо все, щоб відновити процесинг після аварійного збою», – повідомили співробітники банку.
Вони не уточнили ні причину збою, ні час, коли все буде відновлено.
Нагадаємо, уся Україна панікує через збій «ПриватБанку», адже він є найбільшим у країні. Його падіння здатне обвалити всю фінансову систему країни. Додають причин нервуватися недавні обшуки, які поліція провела в штаб-квартирі банку. А днями екс-президент України Петро Порошенко виступив з тривожною заявою про «ПриватБанк» і його колишнього власника олігарха Ігоря Коломойського. Останній заявив про бажання піти на мирову в історії з націоналізацією банку.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.