30 Липня 2019

Вчені в Японії схрестять людину і мишу

Міністерство освіти, культури, спорту, науки і технологій Японії схвалив заявку вчених з Університету Токіо на проведення дослідів над гібридними людськими і мишачими ембріонами.

Про це повідомляє Власти.Нет.

В Японії до 1 березня 2019 року діяв заборону на використання ембріонів, які містять клітини людини, і на продовження будь-яких експериментів на змішаних ембріонах довше 14 днів.

Навесні вийшла постанова, яка змінила ці правила. Тепер подібні ембріони не обов'язково знищувати через два тижні після створення і можна імплантувати їх сурогатним матерям-тваринам. Цим скористався біолог Хіроміцу Накаучі.

Він планує почати з вирощування частинок людських органів у піддослідних мишей, а пізніше перейти на більш великих тварин, наприклад свиней і мавп. Своєю початкової завданням він ставить штучне створення підшлункової залози.

Створені в результаті органи нічим не будуть відрізнятися від природних і зможуть використовуватися в трансплантації нарівні зі звичайними. Як пише журнал Nature, подібні дослідження дозволять вирішити багаторічну проблему дефіциту донорських органів.