17 Червня 2019
Новини
У британській рекламі заборонили гендерні стереотипи
Британський регулятор з реклами (Аdvertising Standards Аuthority - ASA) заборонив нав'язувати «шкідливі гендерні стереотипи» у рекламі.
Новий рекламний кодекс розробили, щоб уникнути зображення людини, яка не здатна виконати те чи інше завдання через свою стать, - інформує ВВС.
Відтепер у рекламі не буде жінок, які не здатні припаркувати авто, або чоловіків, які відмовляються виконувати хатню роботу.
Регулятор розповів, що рекламодавці сприйняли нововведення позитивно.
Правила поширюватимуться на всі медіа-ресурси: газети, журнали, телебачення і інтернет.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.
На Волині педагога звинувачують у педофілії: що відомо
12 Листопада 2024
У Польщі українки за $40 тисяч хотіли купити 60 дипломів: їх затримали
10 Листопада 2024
До Українського легіону подали заявки добровольці з 30 країн
5 Листопада 2024
У Луцьку хочуть відремонтують укриття в трьох ліцеях: яких
30 Жовтня 2024
Дослідження росіян в окупованому Криму фінансувало МАГАТЕ
21 Жовтня 2024
У якій країні найгірша пенсійна система
15 Жовтня 2024