Британський регулятор з реклами (Аdvertising Standards Аuthority - ASA) заборонив нав'язувати «шкідливі гендерні стереотипи» у рекламі.
Новий рекламний кодекс розробили, щоб уникнути зображення людини, яка не здатна виконати те чи інше завдання через свою стать, - інформує ВВС.
Відтепер у рекламі не буде жінок, які не здатні припаркувати авто, або чоловіків, які відмовляються виконувати хатню роботу.
Регулятор розповів, що рекламодавці сприйняли нововведення позитивно.
Правила поширюватимуться на всі медіа-ресурси: газети, журнали, телебачення і інтернет.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.
Хто може стати ректором ЛНТУ
28 Листопада 2025
Волинянки - переможниці Радіодиктанту національної єдності
27 Листопада 2025
В Україні на 400 тисяч зменшилася кількість школярів
27 Листопада 2025
Війна росії проти України: головне за 24 листопада
25 Листопада 2025
Війна росії проти України: головне за 19 листопада
20 Листопада 2025
Зеленський анонсував візит до Туреччини
18 Листопада 2025
Війна росії проти України: головне за 17 листопада
18 Листопада 2025
Чому затримується будівництво 13 школи у Луцьку
14 Листопада 2025
Війна росії проти України: головне за 11 листопада
12 Листопада 2025
Реклама







