2 Листопада 2018
Новини

У Луцьку мізкували, як навести лад із зовнішньою рекламою (фото)

У Луцьку мізкували, як навести лад із зовнішньою рекламою (фото)

В обласному центрі Волині існує проблема з нелогічністю та хаотичністю розміщення зовнішньої реклами.

Про це йшлося під час наради із операторами зовнішньої реклами з питань вдосконалення концепції розміщення та розвитку зовнішньої реклами та реформування існуючої мережі зовнішньої реклами в Луцьку.

За словами радника Луцького міського голови Ігоря Поліщука, зустріч присвячена початку якісних змін в рекламному бізнесі міста.

«Зовнішня реклама є на усіх вулицях міста. Проте, є такі, які просто захаращені рекламними щитами та сіті-лайтами. Тому, треба оновити концепцію зовнішньої реклами», - зазначив посадовець.

Ігор Поліщук

Ігор Поліщук наголосив, що мова не йде про перерозподіл ринку зовнішньої реклами, чи повний демонтаж рекламних конструкцій, а метою зустрічі є виробити концепцію осучаснення рекламних конструкцій для того, аби зробити Луцьк більш привабливішим.

Під час наради показали відеоролик, у якому продемонстрували найбільш насичені рекламною вулиці: Набережну, Яровицю, Шевченка, проспект Соборності, Гордіюк, Конякіна. Переважно, на них встановлені великі рекламні щити. Їх ставили десять років тому за певною концепцією. Проте, зараз пройшов час, і ринок реклами розвивається, тому і виникла необхідність оновити рекламні конструкції, осучаснити їх.

Реклама

На сьогодні, реформа зовнішньої реклами впроваджується у всіх містах України. Прикладом того, як повинна розміщуватися реклама є Київ.

За словами голови Асоціації операторів зовнішньої реклами України Оксани Поліщук, для того, аби реклама була ефективною та приносила прибуток для усіх її споживачів, потрібно правильно її розмістити. Місто треба поділити на зони і визначити, який тип рекламної конструкції встановлювати у тій чи іншій його частині.

Також Оксана Поліщук наголосила, що найважливішим аспектом реформування ринку зовнішньої реклами мають бути гарантії від влади.

«Для бізнесу важливо гарантія від влади про те, що договір, який підписала міська влада із оператором зовнішньої реклами не змінюватиме строку дії та не підніматимуться ціни. Бізнес вкладає гроші, і хоче, аби співпраця була стабільною. Оператори повинні бути впевненими, що влада в той чи інший момент не передумає, і не змінить правила гри, розпочавши без їх відома впроваджувати якісь нові реформи», - підкреслила жінка.

Оксана Поліщук

Чимало операторів, які були присутні на заході, висловили думку про те, що вони не готові замінювати існуючі рекламні конструкції на нові, адже не довіряють владі. Звучали думки про те, що договори з ними підписуються лише на півроку. А для того, аби оновити сіті-лайт чи замінити великий рекламний щит на щось більш сучасне – потрібен час для того, щоб він спочатку окупився, а потім ще й приносив прибуток. Також вони зауважили, що міська рада різко і неочікувано підняла ціни на зовнішню рекламу, а рекламісти планують бюджети на рік вперед і не завжди можуть закласти у кошторис додаткові гроші.

Ігор Поліщук відповів, що у разі згоди операторів на оновлення рекламних конструкцій, то строки укладення договорів будуть переглянуті.

«Ми розуміємо, що то робота не одного дня і навіть року. Ми розуміємо, що навіть на 3 роки ніхто ризикувати не буде», - наголосив він.

Оператори, своєю чергою, зазначили, що вони вважають недоцільним для Луцька впроваджувати конструкції із динамічною рекламою.

«Динамічні рекламні конструкції ніхто впроваджувати не буде. Ніхто в це навіть гроші не вкладатиме», - говорили бізнесмени.

Луцькі бізнесмени

Проте, їм заперечили, що через кілька років рекламні щити взагалі відійдуть у небуття, тому майбутнє не за статичною, а за динамічною рекламою.

Після тривалих суперечок, було прийняте рішення не змінювати рекламні конструкції одразу по всьому місту, а взяти для початку лише декілька, найбільш насичених нею вулиць.

«Важко буде одразу взяти все місто. Ми спробуємо розпочати реформу на прикладі декількох вулиць. До 2020 року спробуємо зробити ці пілотні проекти і тоді будемо бачити результат», - сказав Ігор Поліщук.

Та додав, що ця зустріч стала установчою, а наступного разу, планують вже конкретніше підійти до обговорення цього питання.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Луцьку заборонили «самовільні» прапори

Все про: економіка, Україна, Волинь, Фото
В тему