19 Вересня 2018
Новини

Мода міняється: віце-міс Італії без ноги, а H&M рекламує хлопчик з аутизмом

Мода міняється: віце-міс Італії без ноги, а H&M рекламує хлопчик з аутизмом

Ще декілька років тому в модельний бізнес було зась тим, чиї параметри різнилися від ідеальних форм навіть на один сантиметр. Нині ж мода стала більш лояльнішою до моделей, які м’яко кажучи, не відповідають стандартам сучасної краси.

Так, днями у Італії обирали найкрасивішу дівчину країни. Королевою була визнана 26-річна Карлотта Маджіорана. Однак загальна увага була привернута до дівчини, яка зайняла третє місце.

Так, третю сходинку посіла 18-річна Чіара Борді. Вона підкорила журі не тільки красою, але й тим, що наважилася виступити на престижному конкурсі незважаючи на фізичний дефект. У 13 років дівчина втратила ногу в результаті аварії. Відтоді красуня використовує протез. У фіналі конкурсу їй присвоїли титул «Міс Характер 2018», пише The Local.

До слова, Чіара отримувала не тільки слова підтримки, а і не раз страждала від образливих послань, в яких писали, що такій дівчині як вона на цьому конкурсі не місце.

«Я не прагну до перемоги, але хочу показати всьому світу, що життя як і раніше прекрасне навіть тоді, коли ти пережив драму», – сказала Борді.

модель без ноги

італійська модель без ноги

На продовження теми, днями з’явилася інформація про те, що хлопчик з важкою формою аутизму став моделлю шведського модного дому H&M, – пише Daily Mail.

У звичайній школі 11-річний Альфі Олдрідж не міг брати участь у гуртках і фотосесіях для шкільного альбому. Але у спеціалізованій школі хлопчик пішов в театральний гурток. Там на нього звернули увагу та запропонували батька звернутися з дитиною до модельного агентства. Хлопчику замовили професійну зйомку, а отримані знімки відправили в модельне агентство, яке співпрацює з людьми з обмеженими можливостями.

У компанії H&M звернули увагу на фотографії Альфі і запросили його рекламувати дитячу лінію одягу.

Спочатку хлопчикові було важко, але потім він звик і почав позувати.

«Зйомки розслабили його. У мене виникло таке відчуття, що він був народжений для того, щоб стати моделлю. В той момент я побачив, що він став самим собою. Я просто хочу, щоб люди знали, що інвалідність не повинна зупиняти на шляху до своєї мрії», – сказав батько хлопчика.

Також Альфі взяв участь в рекламних кампаніях River Island і Land Rover.

хлопчик-модель з аутизмом

хлопчик з аутизмом

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Світ, шоу-бізнес, конкурс краси, діти, мода
В тему