Покоління Z, яке захопить світ та зітре нас з лиця землі
З'явилося ціле покоління дітей, які втруть ніс будь-якому батькові. Знайомтеся - центеніали.
Ці люди будуть дорослими вже завтра. Ви моргнути не встигнете, а вони захоплять світ.
Розбираємося, хто вони такі, в чому їх відмінність від попередніх поколінь і як навчитися з ними взаємодіяти.
Теорія поколінь була описана в 1991 році Нілом Хау (Neil Howe) і Вільямом Штрауса (William Strauss). За цією теорією покоління змінюють один одного раз в 20-25 років.
Нещодавно оформилося покоління, наступне за мілленіалами - центеніали, їх ще називають поколінням Z. Мабуть, вперше в історії діти настільки відрізняються від батьків.
Це люди, які народилися після 1996 або після 2000 року (за даними різних досліджень). Різниця в датах з'явилася тому, що досліджень поки небагато.
Центеніали ще молоді, але їх вже ні з ким не сплутаєш. Це перше покоління, яке народилося в епоху інтернету.
Центеніали не пам'ятають, яким було життя без гаджетів, і проводять зі смартфонами і планшетами більше 8 годин на день. На кожен крок у них - додатки, якими вони користуються так само природньо, як дихають.
Покоління Z не ділить світ на цифровий і реальний, їх життя плавно перетікає на екран і назад.
Центеніали люблять спілкуватися в Мережі. Це перше покоління, яке виросло в мультикультурному середовищі.
Центеніалам все одно, де народився співрозмовник і як він виглядає. Мабуть, це саме терпиме і спокійне покоління.
У них імунітет до реклами, вбудований адблок. Вони так звикли до рекламних банерів і повідомленнями, що можуть не звертати на них уваги, а щоб реклама їх зацікавила, в ній повинно бути щось дійсно цікаве.
Це покоління, яке вважає за краще побачити. Спілкуючись в Мережі, центеніали використовують емодзі, смайли, картинки. І вони вміють зачепити аудиторію.
Підлітки точно знають, за якими законами живе інформація і коли потрібно публікувати знімок в Instagram, щоб зібрати більше лайків.
Скажете, дрібниці? А тепер уявіть, що буде, коли ці підлітки з чуттям на аудиторію вийдуть на ринок. Минулі покоління в прольоті.
У центеніалів дуже тверезі уявлення про життя і про те, як досягати успіху.
Мілленіали мріють, щоб весь світ побачив, які вони прекрасні і чудові. У центеніалів немає таких ілюзій. Вони збираються багато працювати і заробляти: 72% випускників замислюються про підприємництво.
Центеніали - це не бунтівні підлітки. Вони мало курять і п'ють, навіть до сексу відносяться відповідальніше. ВООЗ говорить про зниження кількості підліткових вагітностей у всьому світі, а в США цей показник зараз взагалі найнижчий за останні 50 років.
Вони не хочуть зруйнувати систему, вони збираються повільно і вірно робити світ кращим. Можливо, це підліткова романтика. Але якщо згадати теорію, то основні погляди у них вже склалися.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.