У вересні почне роботу телефонна «гаряча лінія» Національної служби здоров'я України (НСЗУ).
Зателефонувавши за спеціальним номером, можна повідомити про надану неякісну медичну допомогу фахівцями первинної ланки або про вимогу грошей за безкоштовні послуги.
Якщо факт надання неякісної медичної допомоги або відмова в ній підтвердиться, це може призвести до розірвання договору Нацслужби здоров'я з медичною установою.
Також на сайті Національної служби здоров'я України будуть публікуватися історії звернень громадян та відповідна реакція на них НСЗУ.
Однак сам номер «гарячої лінії» поки що не оприлюднили.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.
У Львові волинянину провели надскладну операцію на серці
Сьогодні, 13:34
Зеленський провів зустрічі з кандидатами на місце Єрмака
Сьогодні, 08:59
Рада ухвалила держбюджет на 2026 рік
3 Грудня 2025
Рубіо: Головним предметом суперечок у переговорах є 20% Донеччини, що залишаються під контролем України
3 Грудня 2025
Чи жив св. Андрій в Україні, і чому в це свято ворожать?
2 Грудня 2025
Реклама







