15 Травня 2018
Новини

Російські артисти відмовляються їхати на відкриття Керченського мосту

Російські артисти відмовляються їхати на відкриття Керченського мосту

Завтра, 16 травня, о 5:30 ранку, відкриється автомобільний рух по Кримському мосту, який з’єднає анексований півострів з узбережжям Росії.

Будівництво мосту – одна з головних новин не тільки у російських, а й українських ЗМІ.

Через два роки і два місяці від початку будівництва автомобільна частина мосту вже була готова. Росія ще в 2014-му затвердила інвестпакет для розвитку інфраструктури Криму в розмірі 26 мільярдів доларів. І Керченський міст значна частина цього пакета.

Урочисте відкриття конструкції планується вже сьогодні, 15 травня, з участю президента Росії Володимира Путіна. Як повідомляє сайт Кремля, у цьому заході «візьмуть участь робітники, інженери, керівники галузі і регіонів».

А от за даними інших ЗМІ, народний артист СРСР Йосип Кобзон відмовився їхати 15 травня на відкриття Кримського моста.

Кобзон зізнався, що хотів би там бути, але такої можливості немає. Виною всьому, за його словами, незручний маршрут, який запропонували організатори. З тих же причин відмовилися їхати Лев Лещенко, Олександр Буйнов та Олег Газманов, уточнив артист.

«Вони могли це організувати нормальним шляхом, а не військово-транспортним літаком... Нехай молодь їде відкривати Кримський міст», – заявив Кобзон.

Рух для автомобілів і пасажирських автобусів відкриють о 05:30 ранку одночасно з двох берегів Керченської протоки. У кожну сторону працюватимуть по дві смуги руху.

До слова, автопідход з боку Росії – Таманського і Керченського півостровів – досить протяжний: 40 кілометрів. А ось із боку Криму він коротший: усього вісім з половиною кілометрів від розв’язки на трасі «Сімферополь – Керч» і до Кримського моста.

Варто зазначити, що, на думку автора двох українських проектів керченського мосту Георгія Росновського, Кримський міст, який побудували окупанти, розташований у невідповідному для цього місці.

Таку інформацію передає «Канал 24».

За його словами, окупанти вибрали варіант, який є найдорожчим і найскладнішим з усіх, які коли-небудь пропонували.

Всього за час незалежної України розглядали можливість будівництва переходу в чотирьох місцях. Три з них пов’язували Крим з косою Чушка на російському березі: Північний пролягав у найбільш східній точці Криму – мисі Ліхтар, Жуковський – в районі поромної переправи, Єнікальський – в околицях фортеці Єні-Кале, а найбільш південним з варіантів був Тузлинський.

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Світ, шоу-бізнес, росія, керченський міст, крим
В тему