8 Травня 2018
Новини

Лучани скаржились на вивезення сміття і непорозуміння з оплатою компослуг

Лучани скаржились на вивезення сміття і непорозуміння з оплатою компослуг

На «гарячу лінію» Луцької міської ради «15–80» надійшло 1210 звернень громадян за період із 23 квітня по 6 травня. Найбільше дзвінків стосувались роботи КП «Луцькводоканал», а саме 181.

Про це стало відомо сьогодні, 8 травня, під час оперативної наради Луцької міської ради.

Надходили численні нарікання лучан на те, що неможливо додзвонитися та подати показники лічильника. Значна кількість звернень – щодо несвоєчасного вивозу твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів. На нараді йшлося про те, що кількість відходів у Луцьку значно зросла, зокрема і через масове вивезення сміття до Луцька із навколишніх сіл.

Читайте також: Лучани скаржаться, що не можуть подати показники лічильника за воду

Перший заступник міського голови Григорій Недопад доручив провести розширенк нараду за участю департаменту ЖКГ, керівників ОСББ та ЖЕКів, аби усунути проблему із вивезенням сміття.

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Україна, Волинь, сесія, луцька міська рада, луцькводоканал
В тему

Останні матеріали