Капелюх-панамка з 80-х і 90-х років минулого століття знову став трендом, який у своїх останніх колекціях підтримали як люксові бренди, так і виробники одягу мас-маркет.
Про це повідомляє fashionista.com.
Вперше в 2018 році панамку помітили на тижні чоловічої моди в Парижі, коли аксесуар продемонстрували відразу кілька компаній, в числі яких опинилися Chanel, Burberry, а також колаборація британського дизайнера Джонатана Андерсона з японським брендом Uniqlo. На показах головний убір був представлений у різних кольорах і текстурах: від леопардового принту до джинсу і штучної шкіри.


Тепер панамку включили в свій асортимент і інші марки, зокрема The North Face, Аdidas Originals і Acne Studios. Аксесуар доступний на офіційних сайтах брендів.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.