15 Березня 2018
Новини

У Росії 17 учнів отруїлися таблетками

У Росії 17 учнів отруїлися таблетками

17 учнів школи № 97 у Виборзькому районі Санкт-Петербурга, РФ, госпіталізовані з отруєнням після прийому таблеток, якими їх пригостила однокласниця.

За даними петербурзької інтернет-газети «Фонтанка», 15 березня семикласниця принесла у школу таблетки феназепаму і нагодувала ними однолітків.

Правоохоронні органи з’ясовують, яким чином у школярки виявилися пігулки сильнодійного заспокійливого, яке неможливо придбати без рецепта лікаря. З якою метою дівчина давала препарат однокласникам – невідомо. Винуватицю отруєння відвезли з навчального закладу в супроводі поліції.

У міському комітеті освіти розповіли, що спочатку на нездужання після прийому таблеток поскаржилися троє дітей, але потім у лікарню для промивання шлунка були відправлені й інші школярі, які прийняли ліки.

За свідченням очевидців, співробітники екстрених служб, які прибули на місце події, виносили дітей з будівлі школи на руках. Один учень, який отруївся, за деякими даними, перебуває у важкому стані.

Нагадаємо, феназепам – високоактивний транквілізатор (засіб, що заспокоює центральну нервову систему). Через передозування може спостерігатися сонливість, м’язова слабкість, можливі запаморочення, нудота, запор, атаксія, порушення координації рухів, порушення менструального циклу, зниження статевого потягу, алергічні реакції. Частота і характер побічної дії залежать від індивідуальної чутливості, дози та тривалості лікування.

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Світ
В тему