7 Лютого 2018
Новини

Дві третини пасажирів у тролейбусах - пільговики - Пустовіт

Дві третини пасажирів у тролейбусах - пільговики - Пустовіт

Питання доцільності встановлення системи валідаторів у громадському транспорті обговорили сьогодні  під час засідання виконавчого комітету Луцької міської ради.

За словами виконувача повноважень Луцького міського голови Григорія Пустовіта валідатори не виправдали себе в жодному місті України «Валідатори – це фактично дублювання ролі жінок, які продають квитки, - зазначив Григорій Пустовіт. - Проблеми по ручних валідаторах були і ми відмовились від них. У сфері громадського транспорту не буде різкого прориву і змін, тому що цифри пасажиропотоку на сьогодні наступні - дві третини пасажирів електротранспорту – представники пільгових категорій. Поки не буде монетизації пільг, всі ці витрати лягатимуть на бюджет міста. Якщо буде введена картка лучанина, то принаймні наші місцеві луцькі пільговики будуть користуватися пільговим проїздом в електротранспорті, а приїжджі будуть змушені платити. На сьогодні питанням запровадження картки лучанина займається Григорій Недопад, перший заступник Луцького міського голови. Щодо встановлення валідаторів - це не наш досвід, це нам дісталося у спадок. Під час дискусії на сесії Луцької міської ради я чітко пояснював, що це неправильно, ніде не виправдали себе ручні валідатори. Ми зрозуміли, що це неправильний шлях і не стали його розвивати, аби не викидати гроші в невідомому напрямку.

«Валідатори, які були придбані раніше, будуть використовуватися до продажу одноразових квитків, - зазначив Григорій Недопад. – А система валідації, яка була запроваджена у місті, виявилася неефективною.

Нагадаємо, ще у березні 2017 року більшість членів виконкому Луцької міської ради підтримала рішення про запровадження у тролейбусах міста системи валідаторів. У пояснювальній записці до проекту рішення йшлося, «очікується, що впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду забезпечить багато економічних переваг. Електронний облік пасажиропотоку на маршрутах громадського транспорту дозволить оцінити реальних обіг коштів, відповідно – оцінити обґрунтованість тарифів на перевезення та можливості оновлення парку перевізника. Окрім того, система забезпечить можливість зручної, швидкої оплати і контролю проїзду, а також зменшиться час затримки громадського транспорту на зупинках. Це також дозволить впроваджувати гнучкі тарифні системи, запровадиться чіткий облік коштів». 

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Україна, Волинь
В тему