2 Лютого 2018
Новини

Українці незадоволені вагонами-трансформерами, брудом і поборами провідників

Українці незадоволені вагонами-трансформерами, брудом і поборами провідників

Незважаючи на дорогі квитки, пасажири масово скаржаться на сервіс у потягах. При цьому в «Укрзалізниці» говорять про підвищення вартості квитків на 20% вже цього року – пише vesti-ukr.com.

Про заміну вагона не попереджали

Про подорожчання проїзду заявив в. о. голови правління «Укрзалізниці» Євген Кравцов. За його словами, тариф на пасажирські перевезення не піднімався вже кілька років і є необхідність у підвищенні його нинішнього року. «У фінансовий план на 2018 рік ми заклали цифри дворазового підвищення, на 10% кожне. Два рази по 10%, щоб це було плавно і не так помітно для людей», – уточнив Кравцов.

При цьому останнім часом у пасажирів «Укрзалізниці» дедалі більше претензій до нових вагонів-трансформерів. «Такий потяг схожий на камеру смертників – шість осіб одне навпроти одного вісім годин. Ноги нікуди подіти, руки теж, спина болить після третьої години», – пише киянин Дмитро Авксентьєв, який часто користується трансформерами.

«Довелося їхати вночі сидячи. Про те, що це саме вагон-трансформер, ніхто не попередив, ніякої інформації при замовленні не було. Мені, зі зростом 185, було дуже важко сидіти. Ноги витягнути нікуди, коліна впираються в сусіда навпроти. Немає місця для багажу шістьох пасажирів», – вважає киянин Антон Пшеничний.

Крім того, трапляються в трансформерах і неприємні сюрпризи. Кримчанка Наталія Лущик придбала квиток з Києва до Запоріжжя, але, прийшовши на посадку в вагон, дізналася, що їхати їй доведеться в експериментальному вагоні. «Купувала купе, а вагон – сидячий. Ми всім вагоном почали скандалити, а провідники посміхаються і відповідають, що нічим нам не можуть допомогти. Але найсмішніше, що нам запропонували чай і ліжко! Постіль у сидячому вагоні», – розповіла Наталя.

Жінка уточнила, що спальні вагони у валці були й провідники за додаткову плату (близько 300 грн) пропонували пасажирам туди перейти при тому, що сам квиток і без того обійшовся їй у понад 500 грн.

Скаржаться пасажири і на те, що в дорогих вагонах СВ не працюють плазмові телевізори, які висять уже рік. Як розповіли в «Укрзалізниці», неможливо налагодити сигнал під час руху. Навіщо тоді купували – ніхто пояснити не може.

Залишається на поганенькому рівні і прибирання в поїздах. Особливо багато скарг на потяги львівського та запорізького напрямків. «Поїзд № 052, Київ – Новоселівка. Такого жаху на наших ж/д дорогах я давно не бачила. Купила квиток на «Інтерсіті», а підігнали причіпний вагон. Смердить і бруд», – пише дніпрянка Наталя Гончаренко.

«Ми примудрилися з дружиною взяти квитки на «Інтерсіті». Відразу якось насторожило, що у нас усе вікно було в льоду і він почав активно танути. Крім того, ми відчули стійкий запах із туалету. Як з’ясувалося, туалет просто не прибирався. На скарги на те, що у нас ллється вода з намерзлого вікна, до нас привели прибиральницю, яка дала ганчірку, щоб ми це вікно витирали. А щодо прибирання туалету – пообіцяли все забрати, але в підсумку ніхто нічого не прибрав», – пише запоріжець Костянтин Алексєєнко.

Харчування поки не буде

До слова, запуск гарячого харчування в потягах відкладається. Раніше в УЗ обіцяли подавати гарячі борщі та каші вже в кінці 2017-го. Як пояснив заступник начальника департаменту пасажирських перевезень УЗ Олександр Красноштан, проблема із запуском гарячого харчування – в технології, ніяк не можуть вирішити проблему з розігрівом і зберіганням їжі.

До речі, в поїздах збираються зробити платним Wi-Fi. «На сьогодні це безкоштовна послуга. У той же час у більшості країн Європи, де в поїздах надається послуга Wi-Fi, вона платна», – заявив в. о. голови правління «Укрзалізниці» Євген Кравцов. Однак давно вже ні для кого не секрет, що Wi-Fi в «Інтерсіті» не працює.

Що стосується цін на квитки, то вони і зараз не такі маленькі. Наприклад, люкс у поїзді № 029 Київ – Ужгород на 6 березня вартував 1272 грн, а купе – 517 грн. А на 8 березня люкс уже 1407 грн, купе – 570 грн. Люкс на 15 березня в поїзді № 13 за цим же напрямком – 825 грн, купе – 344 грн. Люкс у поїзді № 17 Київ – Харків на 15 березня коштував 890 грн, купе – 367. В «Укрзалізниці» пояснюють, що використовують так званий коефіцієнт на святкові дні, вихідні, а також у дні, коли на квитки великий попит. Якщо ціни збільшаться на 20%, то люкси продаватимуть уже за ціною квитків на лоукост.

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Україна
В тему