Американська компанія Amazon уперше стала найдорожчою торговою маркою в світі. На другому місці компанія Apple, на третьому – Google.
Відповідну доповідь із дослідженням представила консалтингова компанія Brand Finance Global 500.
Вартість бренду Amazon за минулий рік подорожчала на 42% і сягнула $150,8 млрд. Таке зростання дозволило бренду піднятися з третього на перше місце в списку.


Apple за рік подорожчав на 37%, до $146,3 млрд. Проте вирватися в лідери йому не вдалося: бренд зберіг за собою друге місце.
Google, який був лідером торішнього рейтингу, опустився на третю сходинку. Попри це, його вартість зросла за рік на 10% і становить $120,9 млрд.
Четверту сходинку посідає компанія Samsung, вартість якої збільшилася на 39% і становить 92,2 млрд.
На п’ятому місці Facebook, який додав до своєї вартості майже половину – 45% – і тепер оцінюється у 89,6 млрд.
Зазначається, що, крім трійки лідерів, у першій десятці рейтингу ще 5 брендів із США – Facebook, AT & T, Microsoft, Verizon, Walmart.
У рейтинг також потрапили бренди Китаю і Кореї – Samsung і ICBC.
Жодного з українських брендів у списку консалтингової компанії Brand Finance немає.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.