ТОП-5 авто майбутнього (фото)

ТОП-5 авто майбутнього (фото)

На Женевському автосалоні багато виробників показали концепти своїх електричних авто, і моделі, які повинні вийти на ринок найближчим часом.

З огляду на це створили топ-5 електрокарів з Женевського автосалону, пише Новое время.

Женевський автосалон 2019 вже добігає кінця і більшість головних новинок прогриміли ще до його офіційного відкриття, або в перші дні виставки.

Більшість з найцікавіших представлених автомобілів мали повністю електричну або гібридну силову установку, що пояснюється трендами останніх років щодо відмови від двигунів на викопному паливі.

Pininfarina Battista

Звичайно, італійський гіперкар не стане масовим автомобілем, оскільки виробник збирається випустити всього 150 таких моделей.

Але, поява Battista – це, безумовно, прорив у світі електрокарів, оскільки повністю електрична силова установка авто видає 1874 кінських сили та 2300 Нм крутного моменту.

У компанії обіцяють, що розгін від нуля до 100 км/год складе 1,9 секунди, а до 300 км/год - 11,8 секунд. Максимальна швидкість новинки становить трохи більше 350 км/год.

При цьому, одного заряду батареї хорватської компанії Rimac, об'ємом у 120 кВт-год, повинно вистачити на 450 км. Хоча, в самому Rimac заявляють, що з таким же акумулятором їх електрокар C-Two зміг проїхати два кола Нюрбургрингу на повній потужності, що приблизно дорівнює 40 км.

Перші машини повинні поставити вже у 2020-му, і третя частина від всіх Pininfarina Battista відправиться до США.

Piech Mark Zero

Абсолютно новий німецько-швейцарський електрокар носить ім'я правнука знаменитого автоінженера Фердинанда Порше.

Крім свого фантастичного дизайну, який об'єднав риси сучасних і застарілих спортивних авто класу Gran Turismo, Mark Zero привернув увагу користувачів своєю технологією зарядки акумуляторів, яка б'є всі мислимі і немислимі рекорди.

Виробник заявляє, що батарею електрокара можна буде зарядити до 80% всього за чотири хвилини і 40 секунд. 

При вазі у 1800 кг, запас ходу новинки на одному заряді повинен скласти близько 500 км, а розгін до сотні - 3,2 секунди. Максимальна швидкість буде обмежена на позначці у 250 км/год.

У Piech поки не оголосили ціну, дату виходу і дату початку виробництва Mark Zero, але заявили, що планують випускати варіанти електромобілів з двома і чотирма сидіннями, а також кросовери.

Audi Q4 E-tron

Через півроку після презентації оригінальної моделі E-tron, німецькі виробники привезли в Женеву нову, більш компактну версію кросовера, на основі моделі Q4.

Після в основному позитивних відгуків на перший E-tron, зменшена його версія повинна стати справжнім хітом ринку, хоча її виробництво обіцяють налагодити тільки в кінці 2020-го.

Повністю електричний Q4 повинні комплектувати двома електромоторами, загальною потужністю в 225 кВт, а запас ходу кросовера на одному заряді складе 450 км, що на 40 км більше ніж у новинки літа 2018-го - E-tron.

Таких результатів вдалося досягти завдяки комплекту акумуляторів, об'ємом в 82 кВт-год, що встановлені під днищем автомобіля між осями. Що стосується динаміки - з місця до 100 км/год машина розганяється за 6,3 секунди, а її максимальна швидкість складає 180 км/год.

Ціна авто також поки невідома, але, в компанії говорять що вона буде нижче, ніж у першого E-tron, за яку потрібно заплатити $74,8 тис. Всього, Audi планує побудувати близько 10 млн повністю електричних авто на платформі Volkswagen Modulare E-Antriebs -Baukasten або MEB.

Aston Martin Lagonda All-Terrain

Більш футуристичний кросовер представила британська компанія Aston Martin.

Часи класичного напівкруглого DB5 Джеймса Бонда вже давно закінчилися, і тепер концепт авто для спецагента королівської розвідки більше схожий на космічний корабель, ніж на нашпигований зброєю шпигунський спорткар.

Автомобіль має витягнуту форму, а в його зовнішності чітко проглядаються гострі лінії. Навіть лобове скло нового електрокросовера починається над лінією переднього моста. У Aston Martin говорять, що це дозволить пасажирам відчувати себе захищеними при їзді на будь-яких поверхнях.

Раніше виробник представив свій седан під брендом Lagonda, але першим «ультра-лакшери» повністю електричним автономним автомобілем серії стане саме кросовер All-Terrain.

На відміну від інших спортивних новинок, Aston Martin орієнтується на більш представницький клас: всередині кросовера дуже багато простору, яким повинні розпоряджатися два задніх пасажира на величезних сидіннях-кріслах з кашміру.

З матеріалів обробки тут також присутні кристали Сваровскі, альпака і шовк, а більшість матеріалів купують з Уельсу, де і буде побудований Aston Martin Lagonda All-Terrain.

Серійну версію автомобіля повинні привезти до Женеви у 2022 році.

Honda e Prototype

Свого роду приз глядацьких симпатій дістався невеликому електрокару від японського виробника Honda.

Своїм нехарактерним напівкруглим ретро-дизайном e Prototype зобов'язаний попередній версії електрокара Honda Urban EV, який представили у 2017-му.

Нова повністю електрична «малолітражка» повинна мати запас ходу майже у 200 км. Враховуючи, що виробник розглядає модель як міське авто, цього повинно цілком вистачати цільової аудиторії e Prototype. Тим більше, що зарядити акумулятор до 80% можна буде всього за 30 хвилин.

У Honda заявляють, що новинка, показана в Женеві, на 98% відповідає версіями, які будуть сходити з конвеєра.

Компанія збирається відкрити замовлення на e Prototype вже в кінці 2019-го, а до 2025-го виробник сподівається зробити всі свої нові авто, що продаються в Європі, повністю електричними або гібридними.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Джеймс Бонд пересяде на електрокар

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Світ, суспільство, Фото
В тему