0 0000
Новини

Секс-машина Голівуду, або чи насправді Харві Вайнштейн зґвалтував стільки зірок?

Секс-машина Голівуду, або чи насправді Харві Вайнштейн зґвалтував стільки зірок?

Відомий продюсер Харві Вайнштейн, проти якого повстав весь Голівуд, в лічені дні став людиною, яку зневажає весь світ. Але цькування Вайнштейна має просте пояснення: за лаштунками цієї кампанії стоять великі гроші. І люди, які дуже не люблять програвати гроші.

У минулому році у відомого актора Майкла Фассбендера запитали, чи не зачіпає його почуття те, що його - нині вже колишня - наречена Алісія Вікандер одночасно крутить роман і з продюсером Харві Вайнштейн. Фассбендер у відповідь знизав плечима з байдужістю свого героя - робота-андроїда:

- Харві робить нам хороший піар. Якщо ти хочеш отримати "Оскар", тобі потрібен піар. Я впевнений: сьогодні зробити кар'єру в кіно можливо тільки при правильній піар-кампанії...

Фассбендер мав рацію на всі сто: сьогодні зовсім не талант, не робота режисерів і сценаристів, а саме піар вершить долі людей в кінематографі. Яскраве підтвердження цьому - доля самого Харві Вайнштейна.

Варто було з'явитися декільком газетним статтям, що звинувачує Вайнштейна в сексуальних домаганнях, як продюсеру довелося не тільки піти у відставку з власної компанії, але і позбутися частки в бізнесі, який він будував кілька років.

Харві знають все

Поява статті в The New York Times про Вайнштейна та його  сексуальні домагання по відношенню до голлівудських актрис, стало несподіванкою, напевно, тільки для ескімосів Аляски і лісорубів Орегона. У Голівуді ж про скандальну репутацію Вайнштейна знали абсолютно все. Більш того, образ хтивого кнура-продюсера, що не пропускає жодної спідниці, став навіть предметом для жартів.

"Мені нема кого боятися в шоу-бізнесі, - жартувала в 2012 році одна з героїнь серіалу" Студія 30 ". - Я відмовлялася від сексу з Харві Вайнштейн не менше трьох разів ... З п'яти".

Приблизно в той же самий час і актриса Ешлі Джадд, збираючись боротися за місце сенатора від штату Кентуккі, дала досить відверте інтерв'ю про звичаї голлівудської тусовки, де в числі іншого розповіла і про домагання Харві Вайнштейна. Мовляв, він запросив її в готельний номер, щоб обговорити роль в своєму новому фільмі, а коли вона відкрила двері, назустріч їй вийшов абсолютно голий Вайнштейн, який запропонував їй зробити йому масаж. Ешлі Джадд відмовилася і була змушена втекти з номера.

У 2015 році співробітниця The Weinstein Company Лорен О'Коннор написала відкритого листа, в якому звинувачувала продюсера в сексуальних домаганнях по відношенню до неї і інших  колег. У відповідь Вайнштейн тільки посміювався, стверджуючи, що О'Коннор вирішила таким чином помститися йому після звільнення з компанії, хоча "розлучилися вони в хороших відносинах".

Втім, сексуальні домагання ніколи не були єдиним гріхом Харві. Другий його грішок - це шахрайство. Втім, про те, що брати Вайнштейн махлюють з бухгалтерією і касовими зборами, обкрадаючи артистів і режисерів, в Голівуді теж відомо всім - ще в 70-ті роки минулого століття їх ловили за руку музиканти таких відомих груп, як Genesis і The Grateful Dead.

Брати-промоутери

Власне, з шахрайства і почалася кар'єра братів Харві і Роберта Вайнштейн, які з'явилися на світ в небагатій єврейській родині, яка мешкала в Квінсі, найбільшому і неоднорідному за етнічним складом районі Нью-Йорка. Їхня мати Міріам працювала секретарем в адвокатській конторі, батько Макс Вайнштейн був помічником ювеліра. У 1952 році народився їхній первісток Харві, в 1955-му - Боб.

Закінчивши школу, брати пішли в Університет Буффало, де вони вирішили підзаробити грошей на студентських вечірках. Вони орендували зал місцевого кінотеатру Century Theater і стали розпродавати квитки на "Сенсаційні порнографічні спектаклі", які на перевірку виявилися звичайними номерами стриптизу у виконанні звичайних стриптизерок з місцевого напівпідпільного стриптиз-клубу. Потім вони спільно з приятелем Корки Бургером організували компанію Harvey і Corky Presents, яка в середині 70-х проводила до 200 концертів на рік, працюючи і з такими мегазірками, як The Grateful Dead, яких вони також безсоромно обкрадали.

Потім брати Вайнштейн вирішили зайнятися кінобізнесом, і в 1979 році організували компанію Miramax, яку назвали на честь батьків Міріам і Макса.

- Це було справжня пригода, - багато років по тому згадував Харві Вайнштейн. - Ми відкривали справу, не маючи ніяких навичок. Ні я, ні він не кінчали Гарвардської школи бізнесу. Але ми мріяли займатися не тільки прокатом, а й кіновиробництвом, я з дитинства мріяв знімати кіно.

У дитинстві єдиною розвагою Харві і Боба були походи в кіно - благо їх батько Макс був справжнім кіноманом і прищепив синам любов до хорошого кінематографу. І смак Харві не підвів його, коли він, намагаючись поєднати чисте мистецтво з комерцією, став купувати права на такі артхаусні фільми, як "Кухар, злодій, його дружина і її коханець" Пітера Грінуея і "Зв'яжи мене!" Альмодовара. Це були ризиковані інвестиції, але фільми, як і передбачав Вайнштейн, "вистрілили", багаторазово окупивши вкладені в них кошти. І про Вайнштейнів заговорили. Вірніше, заговорили про Харві Вайнштейн, оскільки молодший і більш субтильний Боб завжди вважав за краще триматися в тіні свого старшого брата. Навіть розподіл ролей в їх творчому дуеті було збудовано таким чином, що Харві відповідав за публічну діяльність компанії, за пошук режисерів і акторів, за контакти з пресою, а ось мовчазний і тихий Боб - за фінанси, договори та іншу бухгалтерію.

Наступною удачею Miramax стала стрічка 26-річного дебютанта Стівена Содерберга "Секс, брехня і відео", яка в 1989 році отримала відразу дві нагороди на Каннському фестивалі - "Золоту пальмову гілку" і приз за кращу чоловічу роль.

Ну а в 1992 році Вайнштейн поставив майже всі гроші студії на молодого і мало кому відомого Квентіна Тарантіно, в творчому доробку якого була тільки одна повнометражна картина - "Скажені пси". І Харві не прогадав: новий фільм Тарантіно "Кримінальне чтиво" став справжнім відкриттям 1994 року, нікому не відомий режисер отримав відразу "Золоту пальмову гілку" Каннського кінофестивалю, премії "Оскар" і "Золотий глобус".

Любитель"зірок"

Так Харві Вайнштейн набув репутації "любителя зірок", коли до нього вишикувалася черга молодих актрис-старлеток, готових на все заради успішної ролі. Багато з них і не приховували, що є протеже Харві Вайнштейна, а в пресі навіть з'явився термін "дівчата Харві". До речі, багато хто з цих "дівчат" увійшли потім до вищої ліги Голівуду, довівши тим самим, що Харві відбирав їх не тільки за зовнішні і постільні дані.

Так, завдяки Харві прославилася Ума Турман - по-справжньому геніальна актриса. Стала відкриттям для кінематографа і Дженніфер Лоуренс, відома по головній ролі в трилогії "Голодні ігри".

Протеже Вайнштейна стала і Міра Сорвіно - Харві Вайнштейн виклопотав для цієї розкішної блондинки головну жіночу роль у фільмі "Велика Афродіта", де Сорвіно знялася разом з самим Вуді Алленом. Робота в "Великій Афродіті" зробила Міру знаменитою за одну ніч.

Також завдяки Вайнштейтну Гвінет Пелтроу отримала єдиний "Оскар", а Хелена Бонем Картер була не раз на нього номінована.

У списках "дівчат Вайнштейна" значилися і Джессіка Альба, і Сієнна Міллер, і Блейк Лайвлі, і Дженніфер Лоуренс, і Аліса Вікандер, і багато, багато, багато інших.

Цікаво, що всі ці сотні романів проходили в той час, коли сам Харві Вайнштейн був щасливо одружений. Ще в 1984 році він одружився на Єві Хілтон, яка не має ніякого відношення до відомого прізвища мільярдерів. Єва Хілтон була першою секретаркою Харві в офісі кіностудії і знала його як облупленого. І, мабуть, не надавала ніякого значення його інтрижкам на стороні. Вони з Харві прожили в шлюбі до 2004 року, виховавши трьох дочок,  яких Харві дуже любить.

Саме після розлучення з Євою Вайнштейн він і пішов в рознос. Втім, через кілька років він вирішив знову одружитися - на актрисі і модельєрі Джорджини Чапман, засновниці модного бренду Marchesa, яка народила для Харві сина і дочку.

Вони до сих пір одружені, хоча після нинішнього скандалу Джорджина офіційно оголосила, що подає на розлучення:

- Моє серце стогне від болю за всіх постраждалих жінок, - сказала вона репортерам лондонській The Sun. - Я вирішила залишити мого чоловіка, щоб не мати нічого спільного з цим брудним скандалом. Зараз мій пріоритет - догляд за моїми маленькими дітьми.

Як знищили Miramax

Але повернемося до кар'єри Харві Вайнштейна. Здатність Харві перетворювати арт-хаус в комерційно успішний продукт не залишилася непоміченою серед голлівудських магнатів, і незабаром компанія Walt Disney за 60 мільйонів доларів викупила студію Miramax, залишивши братів Вайнштейн керувати компанією і пообіцявши повну свободу дій.

Сьогодні цю угоду, яка зробила братів мільйонерами, самі брати Вайнштейн називають своєю головною помилкою в житті, яка коштувала їм кар'єри.

Але тоді окрилений успіхом Харві працював цілодобово, видаючи шедевр за шедевром. Причому його фільмам був забезпечений не тільки комерційний, а й фестивальний успіх: "Англійський пацієнт", "Закоханий Шекспір", "Розумниця Уілл Хантінг", "Дітки" і безліч інших фільмів своєю появою зобов'язані саме Харві Вайнштейну. Всього ж за останні 20 років понад 300 випущених ним картин були номіновані на "Оскар".

Але поступово відносини між Disney і братами Вайнштейн досягли точки кипіння. Справа в тому, що в Голівуді Харві отримав кличку Харві-руки-ножиці - він нерідко змушував режисерів перемонтувати фільми. Деякі сперечалися, деякі підкорялися, вважаючи, що у Вайнштейна є особливий нюх на глядацькі смаки. Але магнатам Disney було відверто начхати на чуття Харві, вони вимагали безумовного дотримання інструкцій студії. Раз сценарій затверджений на самому верху, то ніякої продюсер не має права нічого перемонтувати - і крапка!

Апогеєм конфлікту став прямий наказ президента The Walt Disney Company Майкла Ейснера, який заборонив Харві Вайнштейну організовувати прокат скандального фільму "Фаренгейт 9/11" Майкла Мура. На цей фільм Вайнштейн, захопившись в останні роки документальним кіно, мав особливі види. Але в підсумку все угоди з Майклом Муром і його продюсерами були розірвані.

Безсумнівно, зіграла свою роль і та обставина, що саме в той момент Єва Хілтон, втомлена від нескінченних зрад чоловіка, нарешті зважилася подати на розлучення.

І розлючений Харві подав на розлучення з корпорацією Disney.

За умовами контракту брати Вайнштейн мали право викупити студію Miramax назад, але президент корпорації запросив за студію вже два з гаком мільярди доларів.

В результаті брати Вайнштейн грюкнули дверима, заявивши, що краще знову почати бізнес з нуля, ніж погоджуватися на умови магнатів.

Що ж, Ейснер помстився братам, продавши Miramax за 663 млн доларів якомусь конгломерату Filmyard Holdings, який був засновником фінансової компаній Colony NorthStar і якимось Катарським інвестиційним фондом. Причому Miramax була продана не як студія, а як бібліотека - правовласник 700 назв фільмів і нереалізованих сценаріїв. Тобто практично як труп - всі співробітники компанії були звільнені, а офіси в Нью-Йорку і Лос-Анджелесі закриті.

Але нові власники і не збиралися знімати кіно, плануючи робити гроші на прокаті вже створених Вайнштейнами фільмів.

У 2015 році Miramax знову продали - вже за один мільярд доларів. Покупцем стала катарська компанія beIN Media Group, що належить бізнесменові Насеру бен Ганіма Аль-Хелаїфі, господареві телекомпанії "Аль-Джазіра".

Теорія Вайнштейна
Брати Вайнштейн заснували свою компанію The Weinstein Co, а також Боб Вайнштейн очолив продюсерську компанію Dimension Films, яку він створив для суто жанрових касових фільмів. Річ у тім, Харві Вайнштейн не хотів, щоб назва Miramax якимось чином асоціювалося з такими попсовими виробами, як фільми "Крик" Уеса Крейвена. Але раз гроші все одно треба заробляти, то нехай цим займається окреме підприємство, ніяк формально не пов'язане з респектабельною студією.

І спочатку справи у братів Вайнштейн пішли в гору - Харві випустив такі фільми, як "Безславні виродки", "Читець", "Самотній чоловік", "Король говорить!", які принесли своїм творцям не тільки пристойний заробіток, а й жадані номінації на "Оскар".

Але потім Харві нібито підмінили. Все почалося в 2013 році з "Хоббіта" Пітера Джексона - вперше в житті не брати Вайнштейн надули кінематографістів, а сам Пітер Джексон з компанією продюсерів з New Line Cinema обвели цих затятих шахраїв навколо пальця, приховавши від Харві і Боба левову частку виручки. Оцініть красу моменти: New Line Cinema підписала з Вайнштейнами контракт на прокат фільму, пообіцявши п'ять відсотків прибутку. Слово вони стримали, правда, не повідомивши про те, що "Хоббіт" - це три фільми, а не один. В результаті Вайнштейн отримали в три рази менший прибуток.

Потім настала смуга невдач. У 2014 році Харві Вайнштейн працював над створенням телевізійного блоку британської мережі ITV, але операція з продажу мережі розвалилася. Вкладені інвестиції були втрачені, що стало причиною певних кадрових перестановок в керівництві компанії. Перш за все брати були змушені продати частину акцій компанії, скоротивши свою частку в The Weinstein Co до 46 відсотків.

У підсумку місце одного з головних інвесторів студії зайняв 54-річний бізнесмен Тарак Бен Аммар, виходець з Тунісу, який раніше прославився як тур-менеджер самого Майкла Джексона. Зароблені гроші він вклав в ряд телекомунікаційних проектів в Європі. Також Бен Аммар став і розпорядником коштів саудівської королівської родини, які зараз активно виводять нафтодолари в різні проекти в США, що допомагають королівській сім'ї збільшити свій політичний вплив. Так, Бен Аммар допоміг одному з саудівських принців інвестувати 400 мільйонів доларів в News Corp Мердока, також він вкладав гроші в Euro Disney. Вкладення грошей у компанію братів Вайнштейн спочатку теж здавалося вигідним бізнесом, якби не постійні невдачі Харві.



На стороні Бен Аммара виявилися і інші акціонери студії, перш за все Пол Тюдор Джонс - засновник інвестиційного фонду Tudor Investment Corporation, і Ленс Маєр, віце-президент сімейного фонду WPP Group USA, Inc. Цих бізнесменів найменше хвилювали експерименти Харві Вайнштейна в області артхаусу. Вони хотіли швидкого обороту вкладених грошей і багаторазового збільшення кінцевого прибутку.

Під тиском нових акціонерів Харві Вайнштейн прийняв новий антикризовий план. Частина співробітників була звільнена, було оголошено, що студія скорочує виробництво - замість 18-20 фільмів, що випускаються студією щороку, брати Вайнштейн будуть робити 8-9 стрічок, але найкращих. Таких, щоб брали б і "Оскари", і касу.

Але в 2015 році практично всі фільми, випущені студією The Weinstein Company, зазнали фінансовий крах. За винятком двох картин - мультфільму "Пригоди Паддінгтона" і фільму Квентіна Тарантіно "Мерзенна вісімка", що зібрав при бюджеті в 54 мільйони доларів касову виручку в 155,8 мільйона. Але навіть такий успіх не міг компенсувати провалів інших стрічок Вайнштейна.

Проте Харві не втрачав оптимізму.

- Пам'ятаєш, як ми починали? - говорив він братові. - Жоден з наших фільмів не окупав бюджету, але ми продовжували шукати щось нове, що "вистрілить". Нам потрібен тільки один вдалий "постріл", одне стовідсоткове попадання, то тоді - ось побачиш! - акціонери і не згадають про невдачі.

Але 2016 рік виявився ще гірший, ніж попередній. Перша прем'єра року і перше гучне фіаско - вестерн "Джейн бере рушницю" з Наталі Портман не зміг набрати в прокаті і шостої частки свого бюджету, витраченого на зйомки. За ним прослідував провал "Затемнення" іспанського режисера Алехандро Аменабара і мюзиклу Sing Street, який навіть не стали пускати в світовий прокат. Збитковою виявилася і біографічна стрічка "Руки з каменю" про долю боксера Роберта Дюрана з Панами, яка зібрала лише п'ять мільйонів доларів при бюджеті в 20 мільйонів.

Але головним символом невдач минулого року стала кінокомедія "Дикі вівці" з Демі Мур і Джесікою Ленг, яка зібрала в прокаті 125 тисяч доларів. Ніхто з американців чомусь не оцінив іскрометного гумору режисера Енді Тенанта щодо менопауз і остеопорозу. Навіть успіх фільму "Лев" про нелегку долю індійського хлопчика Сару, який зібрав в Індії 140 мільйонів доларів, не зміг компенсувати фінансові втрати студії.

Саме в грудні і виникли перші розмови про можливий продаж The Weinstein Co. Але Харві нічого не хотів слухати, будучи впевненим у своїй зірці.

Щоб нейтралізувати вплив Бен Аммара, він ввів до складу ради директорів своїх людей: мільярдера Дірка Зифф, яка зробила капітал на видавничому бізнесі, Тіма Сарнофф, віце-президента корпорації Technicolor, виробника кольоровий фотоплівки і обладнання для кіностудій, Марка Ласрі, керуючого інвестиційному фондом, і президента баскетбольного клубу NBA Milwaukee Bucks. Вже хто-хто, а ці люди, думав Харві, повинні розуміти, що успіх в мистецтві змінюється зовсім не оборотом капіталу.

Але і в 2017 році низка невдач продовжилася. Спочатку був грандіозний провал багатостраждального трилера "Золото" з Метью Макконахі в головній ролі, який знімався майже п'ять років - картину то знімали з виробництва, то повертали. В результаті "Золото" не змогло набрати в прокаті і половини свого 20-мільйонного бюджету.

Єдина продукція студії, яка хоч якось запам'яталися критикам, - це серіал "Туман" за романом Стівена Кінга. Також вселяє певні надії детективний трилер "Вітряна річка", який тільки зараз вийшов в прокат.

Проте вже в кінці літа стало зрозуміло, що підсумки року знову будуть невтішними. І тоді на стороні Бен Аммара виступив сам Боб Вайнштейн, жорстко попросив Харві піти "по-доброму".


Досить годувати артхаус!
У Голівуді все звикли вважати Боба якимсь антиподом Харві - якщо старший брат нахабний, напористий, а зовні нагадує помісь ведмедя з диким кабаном, то Роберт - саме втілення інтелігентності. Окуляри, лагідний погляд, чарівна посмішка. Але це всього лише видимість.

Його колишня дружина Анна Кленсі-Вайнштейн під час шлюборозлучного процесу зажадала собі у поліції захист. Виявляється, "тихоня" Боб кілька разів бив її і погрожував найняти кілерів мафії, якщо Анна не схаменеться.

Друга дружина також звинувачувала Роберта Вайнштейна в рукоприкладстві - майже всі сімейні конфлікти вдома він вирішує кулаками.

Про непростий характер молодшого брата говорять і співробітники Dimension Films, і актори, які працювали над серією фільмів "Дуже страшне кіно". Мовляв, Боб ще більш авторитарний, ніж Харві.

Вважається, що чорна кішка пробігла між братами в листопаді минулого року - після похорону матері Міріам Вайнштейн. До цього між Харві і Бобом і раніше траплялися конфлікти, але після смерті матері відносини братів перейшли в глуху ворожнечу. Причини конфлікту старі як світ - ревнощі і гроші. Бобу набридло, що всі вважають "генієм кіно" тільки Харві, тоді як в дійсності це він годує брата, який давно вже загрався  в свої експерименти і проїдає зароблені Бобом гроші.



І ось, схоже, коли всі засоби для умовлянь Харві продати бізнес були вичерпані, в справу вступила "важка артилерія".

13 розгніваних жінок
Кореспондент The New York Times з подачі Боба (так, принаймні, стверджує сам Харві Вайнштейн) зібрала свідчення 13 жінок, які звинуватили Вайнштейна в "сексуальному нападі або сексуальних утисках", які проходили з 90-х років до 2015 року. З'ясувалося, що Харві протягом багатьох років сексуально домагався актрис, які бажали отримати роль в його фільмі, колег і журналісток. Так, наприклад, стверджується, що Вайнштейн запрошував актрис на прослуховування до себе в номер в готелі, де зустрічав їх повністю голим. Також міг зайнятися мастурбацією на очах у журналістки або змусити актрису проходити кастинг в нічній сорочці. Коли ж деякі жертви продюсера хотіли довести справу до розголосу, то той сильно просив їх піти на мирову: нібито Вайнштейн витратив тисячі доларів, відкуповуючись від звинувачень.


Слідом заговорили і інші жінки - схоже, за останні 30 років сотні жінок чули від Вайнштейна прохання зробити йому масаж - в ідеалі, приймаючи разом душ.

Італійська актриса Азія Ардженто навіть звинуватила продюсера в зґвалтуванні, яке відбулося двадцять років тому, - мовляв, тоді вона побоялася відмовити домаганням Харві і погодилася на оральний секс.

- Він розчавив багато людей, - заявила актриса журналістам. - Ось чому ця історія більше двадцяти років не виходила назовні. Але я жертва, і я відчуваю себе відповідальною за інших жертв. Тому що, якби я була сильною жінкою, то я б ударила його і втекла б, назавжди відвадивши у нього бажання домагатися жінок. Але тепер я відчуваю гіркий жаль, що не зробила цього раніше.

Після цього до викриття мерзенного Вайнштейна приєдналися всі більш-менш помітні діячі Голівуду - так що тепер абсолютно незрозуміло, кого саме домагався Харві Вайнштейн, а кого він зачепив за живе на відстані. Причина такої масовості проста: всі розуміють, що за цькуванням Вайнштейна стоять інтереси кіностудій, і заздалегідь намагаються заробити очки.

Під роздачу потрапили і близькі до Вайнштейну люди - наприклад, журналістка нікому не відомого інтернет-сайту повідомила, що десять років тому вона вже нібито збирала інформацію про жертви сексуальних домагань в Голівуді, і тоді актори Метт Деймон і Рассел Кроу, що працювали разом з Харві Вайнштейном, прохали її не писали про те, що в студії Miramax був найнятий спеціальний юрист, щоб "залагоджувати суперечки з жінками Вайнштейна". Правда це чи ні, чи телефонував Метт Деймон журналістці чи ні - піди перевір, але свою порцію громадського гніву вони отримали по повній. Тепер Деймон і Кроу числяться "сутенерами" Вайнштейна.

Дісталося і режисерові Оліверу Стоуну, якого колишня модель і "дівчина Playboy" Керрі Стівенс звинуватила в домаганнях. Як повідомляє Daily News, Стоун ніякого відношення до Вайнштейну не має, просто скандал з викриттями, подібний нашумілій  не так давно акції "ЯНеБоюсьСказать", розвивається за власними законами, захоплюючи все нових і нових людей.

Лише деякі з акторів змогли собі дозволити розкіш не брати участь в цій кампанії. Наприклад, Джордж Клуні заявив, що жодного разу не бачив, щоб Вайнштейн домагався жінок:

- Ми вечеряли разом, їздили на зйомки, сперечалися один з одним. Але я можу сказати, що у мене на очах ніколи нічого подібного не відбувалося - ніколи.

- Я знаю Харві 22 роки, - заявила актриса Ліз Херлі. - Я можу чесно сказати, що він, звичайно, ніколи не просив мене масажувати його. Звичайно, якщо він зробив це, це жахливо, і мені дуже шкода цих жінок ...

А модельєр Донна Каран так і зовсім виступила на захист Харві, заявивши, що той не робив нічого такого, що "виходило б за рамки Голівуду". Мовляв, справа не в тому, що витворяє Харві Вайнштейн, а в тому, що така модель поведінки давно стала нормою для американської кіноіндустрії. Та й не тільки для американської, чесно кажучи.

Гроші вирішують все
Реакція на скандал не забарилася. Харві Вайнштейн був звільнений зі студії, слідом раду директорів покинули Дірк Зифф, Тім Сарнофф і Марк Ласрі. Роберт Вайнштейн вже повідомив про перейменування студії - щоб в назві не було б ніякого натяку на "ганебне" прізвище. Потенційного покупця - неназваний саудівський інвестиційний фонд - не цікавить бренд студії, адже він не збирається знімати кіно. Все, що цікавить покупців, це права на випущені Харві Вайнштейн фільми.


Велике питання - що буде з самим Харві Ванштейн. Довести будь-які з пред'явлених йому звинувачень і посадити продюсера до в'язниці буде вкрай складно - і через відсутність доказів, і практично через те, що всі, хто звинуватив Вайнштейна в домаганнях, дали йому відсіч і пішли з номера. Зате ось попсувати Харві нерви в суді і позбавити його заощаджень - вийде цілком.

Втім, і сам продюсер готовий до баталій. Так, адвокати Вайнштейна вже заявили, що все викладене в викривальній статті The New York Times - брехня і наклеп. Уже підготовлено позов до суду.

Втім, сам Вайнштейн, хоча і заявляє, що нічого кримінального не зробив, уже приніс вибачення за свою поведінку і заявив, що зараз проходить терапію. Схоже, він уже й сам не вірить, що його кар'єру ще можна врятувати.

 

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Світ
В тему