В центрі уваги

Рівень лояльності працівників Володимир-Волинської птахофабрики зріс до 81%

Рівень лояльності працівників Володимир-Волинської птахофабрики зріс до  81%

Вже 3 рік поспіль на Володимир-Волинській птахофабриці проводять опитування персоналу підприємства на предмет задоволеності роботою, а також лояльності як до роботодавця і залученості кожного працівника.

За інформацією, яку подав відділ персоналу птахофабрики у 2019 році, ці показники наступні:

  • Задоволеність - 81%
  • Залученість - 75%
  • eNPS (індекс лояльності) - 88%

Для отримання даних роздали 1180 анкет, з яких опрацьовано 617 заповнених анкет котрі повернулися до служби персоналу від кожного з підрозділів (що складає 52% і є  репрезентативною вибірка, при рекомендації від спеціалістів не менше 40%).

Що ж до плинності персоналу у 2019 році показник плинності в загальному по підприємству знизився на 9% на противагу показникам 2018 роком, і складає - 27 %. 

Керівництво підприємства неодноразово під час публічних виступів наголошували, що основним конкурентом за кваліфіковані кадри стає сусідня Польща, куди багато жителів регіону виїздить на заробітки. Для того, щоб працівники залишались працювати на фабриці виплачують високі заробітні плати. У 2019 році середня зарплата по фабриці склала 13 819 гривень. В той час, як у місті Володимирі-Волинському трохи більше 8 тисяч, а у Волинській області майже 9 тисяч гривень.

В ході проведеного дослідження, команда відділу персоналу дізналася, що працівники постійно позитивно відгукуються про підприємство, відчувають сильне бажання бути частиною компанії, і найважливіше, що вони небайдужі, а отже готові докладати зусиль у виконанні посадових обов’язків.

Команда Епікур знаходиться в зоні ефективності, залученість наших співробітників 75% та задоволення на рівні 81%, безсумнівно є основою успіху і високих бізнес-результатів. Рекомендується сконцентрувати зусилля на збереженні і підтримці досягнутих результатів.

В порівнянні із 2018 роком, ці показники на Володимир-Волинській птахофабриці, виросли на 3%. 

Додамо, що ідеального для eNPS немає. Середні компанії на ринку мають показник в районі 10, тобто число промоутерів в них лише трохи перевищує число детракторів. Компанії-лідери українського ринку мають показник 60 та вище.

Окрім такого дослідження, на підприємстві постійно діє скриня “Побажань, пропозицій, скарг”. Також проводиться анонімне опитування побажань та пропозицій від працівників. Після того всі керівники отримують адресовані для них листи, в яких є побажання працівників. Отримані пропозиції ділять на ті, які можна виконати відразу, потрібен тривалий час для реалізації та довгострокові.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Читайте також
Все про: володимир-волинський, Волинь, економіка
В тему