17 Липня 2020
Новини

Мовний скандал в аеропорту: справу розслідує поліція

Мовний скандал в аеропорту: справу розслідує поліція

Мовний скандал у Херсоні виник через те, що співробітниця аеропорту нібито відмовилась обслуговувати клієнта українською.

Про ситуацію у мережі розповів пасажир Олексій Любецький, саме він був учасником скандалу, - передає "Суспільне Херсон".

Заяви в поліцію написали обидві сторони конфлікту – пасажир та заступник директора аеропорту. Пасажир запевнив, що зазнав мовної дискримінації з боку працівників аеропорту. Водночас ще одну заяву у поліції написав заступник директора аеропорту "Херсон" Олексій Груненко.

Закочувала очі і сказала "Это Херсон", – пасажир

Пасажир Олексій Любецький розповів, що інцидент трапився 9 липня 2020 року. Чоловік прямував з Херсону у Львів. Однак на стійці реєстрації співробітниця аеропорту почала спілкуватись з ним російською. На прохання пасажира звертатись до нього українською – відмовилась. При цьому, як ствердив Любецький, співробітниця "закочувала очі і сказала "Это Херсон".

"Я мовчки дістав свій посадковий талон, але після цього до мене впритул, не дотримуючись дистанції, підійшов працівник аеропорту",– зазначив пасажир.

"Він почав мені читати мораль, якщо можна так сказати, - про Конституцію України, щодо захисту прав національних меншин, що працівники на стійці реєстрації мали право так поводитися", – розповів Любецький.

Як пояснили ситуацію в аеропорту

За словами заступника директора аеропорту Груненка, співробітники завжди розмовляють мовою, яка зручна для пасажира.

"Працівників аеропорту звинуватили у мовній дискримінації. Дискримінація - це заборона. я не чув, щоб в аеропорту забороняли спілкуватися рідною мовою", – сказав заступник директора.

Агент з реєстрації пасажирів та вантажу херсонського аеропорту Ірина Кушнір зазначила, що просто не встигла перейти на українську. Річ у тім, що напередодні обслуговувала російськомовного пасажира.

"Оскільки ми розмовляємо з пасажирами кількома мовами, ми не зорієнтувалися відразу", – сказала вона.

Що кажуть правоохоронці

Прессекретарка Нацполіції у Херсонській області Тетяна Пшонь прокоментувала ситуацію. Вона розповіла, що у поліції є дві заяви: від пасажира, та від працівників аеропорту. Пасажир запевнив, що з ним нетактовно спілкувалися в аеропорту російською мовою.

"Крім того, від працівників аеропорту також надійшло звернення на вказаного громадянина. Що він нетактовно грубо спілкувався з працівниками аеропорту", – заявила Пшонь.

Голова Херсонської ОДА Юрій Гусєв 14 липня 2020 року доручив провести службове розслідування в міжнародному аеропорту "Херсон" за фактом інциденту.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Читайте також
Все про: аеропорти, українська мова, російська мова, скандал, херсон, Україна
В тему