23 Січня 2020

Перший хворий на коронавірус в Китаї міг заразитися від змії

Перший хворий на коронавірус  в Китаї міг заразитися від змії

Перша людина, інфікована новим типом коронавірусу, могла заразитися від змії.

Про це повідомляє South China Morning Post, посилаючись на дослідження вчених з Пекіна, Наньніну, Нінбо і Уханю, опубліковане в "Журналі медичної вірусології" (Journal of Medical Virology) 22 січня, - пише "Сьогодні".

Дослідники порівняли генони вірусу та великого числа тварин і дійшли висновку, що найближчими за генетичним кодом до вірусу виявилися два види отруйних змій: південнокитайський багатополосий крайт і китайська кобра.

"Наші висновки дають підставу вважати, що змія є найімовірнішим твариною-носієм інфекції", – йдеться в статті.

Варто зазначити, що традиційна китайська кухня і нетрадиційна медицина включають використання цих змій та інших змій.

У той самий час, інші китайські вчені до цієї версії ставляться скептично. Зокрема, фахівець з вірусології інституту зоології в Пекіні Чжен Айхуа зазначив, що для підтвердження цієї гіпотези необхідно провести експерименти над тваринами.

Нагадаємо, 31 грудня влада Китаю поінформувала Всесвітню організацію охорони здоров'я про спалах невідомої пневмонії в розташованому в центральній частині країни місті Ухань, який пізніше було вирішено закрити на карантин.