1 Червня 2019
Новини

«Найліпша реклама»: завдяки Зеленському в Києві вдвічі виросли продажі шаурми

«Найліпша реклама»: завдяки Зеленському в Києві вдвічі виросли продажі шаурми

Через репліку нового президента, що йому «Київ пахне шаурмою», продажі рулетів із начинкою в столиці виросли як мінімум у два рази.

Після того як президент Володимир Зеленський щонайменше двічі згадав шаурму у своїх дописах в соцмережах, продажі цього фаст-фуду злетіли в столиці до небес, інформує видання «Страна.юа».

Про це кореспондентам повідали київські власники кіосків із шаурмою, які вдячні новому гарантові а таку несподівану підтримку і називають це «підтримкою малого бізнесу в дії».

«За останні кілька днів продажі шаурми виросли як мінімум удвічі», – радіють шаурмісти. Втім, на відсутність покупців вони і раніше не скаржилися. А за рентабельністю скромненька ятка із шаурмою дасть фору елітному ресторану в центрі Києва.

Тим часом знавці ринку вуличної їжі стверджують, що ця страва нині проходить той же шлях, що свого часу японські суші, тільки у висхідному напрямку: «Суші спочатку вважалися елітними і дорогими, а потім перейшли в мас-маркет. А шаурма з вуличної їжі стає ресторанною», – прокоментували експерти видання.

Нагадаємо, Зеленський нещодавно, вітаючи киян з днем міста, нагадав про «запах квітучих лип і шаурми біля метро», з якими у нього асоціюється столиця. А пізніше і сам заїхав по шаурму на заправку, виклавши в соцмережах селфі із характерними рулетиками з лавашу.

Для продавців шаурми кращої реклами годі придумати. Фастфуд, який донедавна вважався перекусом сумнівної якості, раптом став не тільки «нормальною», а й «модною» їжею.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Україна, київ, володимир зеленський
В тему