Де в Луцьку припинили видачу електронних квитів

11 Листопада 2019

Із 12 листопада припиняють видачу персоніфікованих карток у центрі обслуговування клієнтів КП «Луцькводоканал».

У тексті зверненні до лучан ідеться:

«Шановні клієнти КП «Луцькводоканал» та центру обслуговування клієнтів EVODA! Враховуючи перехід до змішаної системи оплати за проїзд у громадському транспорті, починаючи з вівторка, 12 листопада, у сервісному центрі припиняється видача персоніфікованих електронних квитків для пільгових категорій громадян. У найбільш піковий період запровадження електронної картки лучанина підприємство «Луцькводоканал» долучилося до процедури видачі квитків, аби полегшити і пришвидшити цей процес. Протягом двох тижнів у центрі обслуговування клієнтів EVODA видано більше 3000 персоніфікованиих карток лучанина! Наразі підприємство вважає свою роботу в цьому напрямку завершеною. Працівники сервісного центру, попри надмірно напружений двотижневий режим роботи, готові виконувати свої прямі обов’язки по обслуговуванню клієнтів КП «Луцькводоканал».

Просимо представників пільгових категорій громадян орієнтуватися на офіційні представництва компанії Citycard для отримання персоніфікованих електронних карток. Зауважимо – термінал для придбання і поповнення електронних карток встановлено у сервісному центрі EVODA. Запрошуємо вас завітати до нашого сервісного центру, де ви можете придбати електронну картку і поповнити її в зручний для вас час.

Від завтра у центрі обслуговування клієнтів відновиться своєчасне та оперативне надання всіх видів послуг, пов’язаних із діяльністю КП «Луцькводоканал» – нарахування та оплата послуг, повірка та встановлення лічильників, подача показників тощо. Чекаємо Вас за адресою: пр. Соборності, 25а, що у дворі будинку напроти ресторану «Княжий двір» із 8:00 до 18:00. Вихідні – субота і неділя».

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: луцьк, електронний квиток, громадський транспорт