12 Листопада 2019
Новини

Що робити, якщо гроші з е-квитка у Луцьку зняло помилково

Що робити, якщо гроші з е-квитка у Луцьку зняло помилково

Лучани, які вже скористалися оплатою за допомогою електронних карт нарікають, що траплялися випадки помилкового зняття коштів за 2 рази.

Про це повідомляє Конкурент.

Журналісти запитали у начальника управління транспорту і зв’язку Луцькради Володимира Степанова, як діяти, коли валідатор зняв кошти за 2 поїздки, або (як у випадку із пенсіонерами) зняв гроші з їх карток.

«Якщо зафіксували випадок, що десь помилково знялися кошти, то на картці є телефон зв’язку з оператором, тож варто дзвонити за цим телефоном, повідомляти і це виправлять. Оператор у автоматичному режимі буде повертати кошти, якщо вони були зняті безпідставно. По конкрентних випадках все бачать на комп’ютері», – повідомив головний транспортник міста.

Також він додав, що у понеділок, 11 листопада, до нього звернувся пенсіонер, який повідомив, що у нього в тролейбусі із картки знялися кошти, хоча чоловік має пільговий проїзд.

«І ще одна жіночка дзвонила. Вона звернулася у центр CityCard і їй повернули кошти, і цьому чоловікові також. Я стосовно цього питання спілкувався з представниками CityCard, вони сказали, що усі випадки, які є, вони фіксуються, їх бачать, і кошти будуть повертатися. Ці недоліки будуть усувати, аби надалі таких збоїв не було», – зауважив Володимир Степанов.

Та наголосив, що у разі помилкового зняття коштів, варто звертатися до CityCard, або в управління транспорту Луцькради.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Читайте також
Все про: луцьк, Волинь, громадський транспорт, громадський транспорт
В тему