Секрети локального просування бізнесу

Дедалі жорсткіша конкуренція на місцевих ринках різноманітних послуг, але вибитися вперед реально. Достатньо знати деякі секрети і один із ключових - просування локального бізнесу. Напрямок схожий з іншими, більш загальними варіантами, але все ж має деякі доволі суттєві особливості.

Як здійснюється локальне просування сайту від експертів? Є нюанси. Про них докладніше розповімо в цьому матеріалі.

Локальне SEO-просування: що це, кому і для чого необхідно

Коли говорять про локальне просування якогось типу бізнесу, мають на увазі його активну популяризацію в конкретному районі, області, місті.

Послуга дуже ефективна.

Вона передбачає використання цілого набору інструментів і стратегій, що покращують так звану «впізнаваність» і видимість конкретної компанії або бренду в системах сучасного пошуку, в соціальних мережах і подібних платформах для людей, зацікавлених в такого роду послугах або товарах саме в конкретному певному регіоні.

Складно? Нічого подібного. Припустимо, в місті Н відкривається невеликий цех з виробництва столового посуду. Вони орієнтовані на своє місто Н і прилеглі до нього населені пункти. Великі масштаби не цікавлять. Бізнес розширювати не планують. Тому всі статті, описи товарів і послуг будуть вибудовуватися навколо запитів типу:

  • столовий посуд у місті Н;
  • доставка столового посуду в місто Н;
  • замовити столовий посуд у місті Н.

Зрозумілий принцип? Це приклад саме локального просування. Його мета – поліпшити видимість фірми для потенційних клієнтів, які шукають саме такі товари в конкретному регіоні. Локальне SEO допомагає бізнесу потрапити в запити, які пов'язані не тільки з товаром або послугою, але і з географією. У цьому і полягає сенс.

Локальний маркетинг та його основи

Локальне просування сайту передбачає цілий ряд конкретних дій, завдяки яким компанія буде з'являтися серед запитів з конкретною прив'язкою по географії.

Перш за все, з них варто відзначити:

  • Реєстрацію в GMB (Google My Business).

Цей інструмент безкоштовний. Він надає можливості для управління власною компанією та інформацією про неї в Google картах і пошуку. Якщо користувач буде шукати таку пропозицію, Google запропонує йому карту з контактними даними, з адресою.

Реєстрація в GMB – перевірена можливість для бізнесу стати видимим в пошукових системах, стати впізнаваним, отримати приріст клієнтів, розширити аудиторію. Зробити все досить просто. Проводиться реєстрація, потім заповнюється профіль з чіткими відомостями, а після просто час від часу інформація уточнюється і, при необхідності, доповнюється.

  • Оптимізацію ключів.

На сайті потрібно використовувати ключі, які вважаються локальними. Це означає, що крім слів «столовий посуд», буде використовуватися також назва міста, області, району тощо.

Всі, хто шукатимуть таку послугу поблизу, отримуватимуть від Google саме таку пропозицію.

  • Розміщення та оптимізація.

Щоб сайт і контент стали більш релевантними в пошуках, щоб привернули увагу людей, які підбирають такий товар/послугу в конкретній місцевості, проводиться оптимізація за конкретними запитами від клієнтів. Як їх отримати? Є спеціальні програми, фахівці їх добре знають і використовують. Після підбору запитів, вони обробляються, переробляються в «ключі» і використовуються для написання/оновлення вже написаних текстів. Після таких заходів, пошук частіше буде видавати сторінки, пропонувати їх відвідувачам, покращувати впізнаваність бренду тощо.

Непогано для локального просування розміщувати на сайті або перелінковки на місцеві новинні портали, або самостійно зробити і вести схожий розділ.

  • Маркетинг.

Якщо для просування використовується конкретне місто або регіон, маркетинг називають локальним. Дуже добре спрацьовує інформація в соціальних мережах і відгуки під вже опублікованими матеріалами. Кожен, хто прочитав, вже є потенційним покупцем або клієнтом.

Але пошук закінчувався пропозицією конкретної компанії, важливо проводити величезну роботу.

Наостанок трохи про відгуки. Будь-який клієнт може залишити таку інформацію, але мало хто це робить. Щоб отримати відгук або рекомендацію, потрібно стимулювати зробити це. Є сенс працювати в цьому напрямку. Соціальний фактор критично важливий для будь-якого бренду. Якщо ніша обрана для жителів середнього доходу, навряд чи зростання продажів буде забезпечено покупцями з вищого суспільства. І навпаки.

Тобто, робота з локального просування складна і заплутана. Домогтися результату в ній можуть тільки справжні досвідчені професіонали з достатнім досвідом.

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Україна, Бізнес