Що таке конференц-сервіс?

Що таке конференц-сервіс та що входить у сферу обов’язків цієї інфраструктури? Про основні принципи роботи конференц-сервісу розповість стаття.

 

Український бізнес опановує нові шляхи розвитку. Вітчизняні компанії переймають досвід європейських колег і все частіше проводять конференції, семінари, презентації та виставки поза душними, маленькими та непрактичними для прийому гостей офісами. Зустрічі подібного формату мають на меті зібрати фахівців для обміну інформацією, налагодження зв’язку між клієнтом та виконавцем та популяризувати товар чи послуги.

Відтак, ці заходи потребують професійного підходу та відповідного рівня підготовки. Таку серйозну справу не варто доручати аматорам. Про те, аби все пройшло вдало подбає конференц-сервіс.

Конференц-сервіс – це надання послуг компанії з організації ділових заходів різної складності на високоякісному рівні. За останні роки все більше вітчизняних компаній користуються даним видом сервісу, який перетворився в окрему інфраструктуру.

 

Сфера обслуговування охоплює:

  • Ресторанні комплекси;
  • Готелі;
  • Бізнес-центри;
  • Конференц-зали;
  • Бази відпочинку.

 

Основні обов’язки організаторів:

  • Оренда відповідного приміщення для зустрічі;
  • Підбір та оренда професійного обладнання;
  • Бронювання номерів для відпочинку чи проживання гостей;
  • Сервіс оголошує загальний бюджет та пропонує ознайомитися з детальним планом заходу;
  • За бажанням замовника надає послуги перекладача, організовує екскурсійні програми для учасників;
  • Конференц-сервіс передбачає кейтеринг (виїзне обслуговування, банкети поза стінами закладу, кава-брейки);
  • Працівники забезпечують учасників зустрічі додатковим інвентарем.

Конференц-сервіс пропонує максимально комфортні умови для клієнтів та організовує захід якісно, а головне у максимально короткий термін.

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.