«Брали проби повітря й ґрунту»: як цуманський консервний цех вийшов на світові ринки

Консервний цех ДП «Цуманське ЛГ» давно завоював довіру американського та європейського споживача.

Має широкий асортимент продукції – від березового соку до овочевої та фруктової серії. 12 видів продукції, яку тут виготовляють, має знак Кашрут і дуже успішно реалізовується в Ізраїлі. Органічна продукція – теж будь ласка!

Цуманські березові соки вже давно стали символом здорового харчування у Сполучених Штатах. І що найприємніше: полюбляють продукцію консервного цеху на Волині – нещодавно відкритий іще один магазин «Лісовичок» одразу став рентабельним і стрімко нарощує базу постійних клієнтів. Співпраця налагоджена і з мережами супермаркетів.

«Консервна продукція волинського лісу – то вже наша гарна традиція. Свого часу цех зберегли, сьогодні я сміливо можу говорити про те, що він є суттєвою статтею доходів підприємства загалом», – розповідає директор ДП «Цуманське ЛГ» Юрій Ребар.

Керівник не приховує: утримувати в належному стані все непросто, це вимагає затрат часу, матеріальних вкладень. Але є й віддача. Лише за цей сезон прибуток від реалізації продукції – понад 5 млн грн. Рентабельність – у межах 10%. Тим більше, потужності постійно нарощуються, з’являються нові контракти. Останній суттєвий – з ізраїльською фірмою. Ще одна партія продукції готується на Німеччину.

«Все це однозначно непросто. Хто знає, що таке вийти на ринки того ж Ізраїлю із харчовою продукцією, добре мене зрозуміє. Але нам це вдається, що стає непоганим стимулом», – додає директор.

Магазин лісової продукції

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Волинь, ліс