У британській рекламі заборонили гендерні стереотипи
17 Червня 2019
Британський регулятор з реклами (Аdvertising Standards Аuthority - ASA) заборонив нав'язувати «шкідливі гендерні стереотипи» у рекламі.
Новий рекламний кодекс розробили, щоб уникнути зображення людини, яка не здатна виконати те чи інше завдання через свою стать, - інформує ВВС.
Відтепер у рекламі не буде жінок, які не здатні припаркувати авто, або чоловіків, які відмовляються виконувати хатню роботу.
Регулятор розповів, що рекламодавці сприйняли нововведення позитивно.
Правила поширюватимуться на всі медіа-ресурси: газети, журнали, телебачення і інтернет.
Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.