«Мова про боротьбу та контроль за тіньовими схемами на ваговому комплексі між автодором та укртрансбезпекою. Одні тітушки діяли на користь однієї сторони, інша в такий спосіб вирішила взяти контроль у свою руки та піднарядила інших тітушок. Ви знаєте ставлення Поліція Одеської області до тітушководів всіх видів і чим це закінчується, впевнений цей випадок не буде винятковим і для тітушководів і до самих тітушок, деякі з них затримано уже», - підсумував Форостюк.

Дещо уточнює інцидент в Одесі активістка Олеся Голодок.

«На вагах, які встановлені на стаціонарному ваговому комплексі оператор, а саме працівник Облавтодора, повинен натиснути кнопочку, тобто вказати комп‘ютеру, яка машина зайшла на ваги. 
І звісно, як що при зважуванні, ну на приклад зерновоза, інспектор натискає кнопочку «контейнеровоз» ваги не показують перевантаження. Як що не помиляюсь це дає змогу приховати перевантаження майже на шість тон. І тепер стає зрозумілим, чому деякі інспектора Облавтодора категорично проти того, щоб громадськість спостерігала за їх роботою. Бо тоді одразу стане ясно, кому з водіїв інспектор мухлює і свідомо занижує вагу.

Але є добра новина. Схему викрито і знов дякувати пересувному зважувальному комплексу Укртрансбезпека», - дописала активістка.

Укртрансбезпека поки утрималася від коментарів.