Світові бренди відмовилися від реклами на YouTube через дитяче порно

21 Лютого 2019
Компанії Disney та Nestle відмовилися від реклами на YouTube у зв’язку зі зростанням популярності відео з можливими ознаками дитячої порнографії на відеохостингу.

Також від розміщення реклами на ресурсі відмовився розробник Fortnite Epic Games та німецький виробник їжі Dr. August Oetker, - «Громадське».

Блогер Метт Уотсон 17 лютого виклав відео, у якому продемонстрував, що завдяки алгоритмам YouTube педофіли можуть спілкуватися один з одним, обмінюватися контактною інформацією та посиланнями на дитяче порно. Він виявив, що в коментарях під роликами дітей деякі користувачі вказують таймкоди, де діти приймають пози, які можна інтерпретувати як непристойні. Алгоритм відеохостингу працює так, що натиснувши на кілька подібних відео, користувач отримає у рекомендаціях тільки схожі ролики.

В YouTube зазначили, що вже працюють над вирішенням проблеми. 

«Будь-який контент, зокрема й коментарі, який наражає на небезпеку неповнолітніх, заборонений на YouTube. Ми негайно вжили заходів: видалили акаунти й канали, повідомили про незаконну діяльність влади й відключили коментарі, які порушують правила ресурсу» — зазначив представник YouTube.

Платформа також планує відшкодувати рекламодавцям гроші, які вони вже витратили на рекламні відео з неповнолітніми. За даними YouTube, за останні 60 днів такий рекламний бюджет склав 8 тисяч доларів.

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Світ