Тепер українці можуть напряму телефонувати і скаржитися в Нацслужбу здоров'я

9 Жовтня 2018

Відповіді на найбільш поширені питання будуть доступні цілодобово в автоматичному режимі.

Як повідомляє прес-служба НЗСУ, це перший в Україні подібний контакт-центр, який обслуговуватиме пацієнтів, лікарів та керівників медзакладів.

Телефонувати можна за номером 1677. Дзвінки зі стаціонарних телефонів та мобільних операторів безкоштовні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українські цілителі підуть у підпілля?

За словами голови НЗСУ Олега Петренка, контакт-центр створений для зворотного зв’язку пацієнтів та лікарів. Зателефонувавши в робочий час, можна буде поставити питання оператору.

Усі запити, вирішення яких потребує додаткового часу, будуть реєструвати і скеровувати у відповідні підрозділи НСЗУ для вирішення.

Виконуюча обов'язки міністра охорони здоров'я Уляна Супрун на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook також підкреслила: "Найважливіше - це зворотний зв'язок Нацслужби здоров’я з пацієнтами та медичними працівниками. Завдяки постійному спілкуванню з українцями працівники Служби швидко дізнаватимуться про те, що найбільше турбує громадян та зможуть оперативніше розв'язувати проблеми".

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Україна