Українцям тепер буде простіше скаржитися на неякісні медичні послуги

27 Липня 2018

У вересні почне роботу телефонна «гаряча лінія» Національної служби здоров'я України (НСЗУ).

Зателефонувавши за спеціальним номером, можна повідомити про надану неякісну медичну допомогу фахівцями первинної ланки або про вимогу грошей за безкоштовні послуги.

Якщо факт надання неякісної медичної допомоги або відмова в ній підтвердиться, це може призвести до розірвання договору Нацслужби здоров'я з медичною установою.

Також на сайті Національної служби здоров'я України будуть публікуватися історії звернень громадян та відповідна реакція на них НСЗУ.

Однак сам номер «гарячої лінії» поки що не оприлюднили.

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Україна, нсзу, Лікарі